ارائه بهترین زغال طبیعی ممتاز

زغال طبیعی یک مواد مصرفی و پرکاربرد از زمان گذشته تا به امروز است که استفاده از آن را به جای شعله گاز ترجیح می دهند و برای مصارفی از جمله کشیدن قلیان _ چای آتیشی و درست کردن کباب و پخت غذا ,که طعم خاص و بی نظیری به آن غذا و چای می دهد.چوب های سخت برای سوزاندن و تبدیل به ذغال بسیار مناسب هستند زیرا به آرامی می سوزند و بادوام تر هستند در مقابل چوب های نرم آتشی که تولید می کنند پرحرارت تر هستند ولی عمر کوتاه تری نسبت به زغالی که از چوب سخت بوجود می آید دارد.

ارائه بهترین زغال طبیعی ممتاز

انواع زغال طبیعی موجود در ایران

انواع زغال طبیعی موجود در ایران تفاوت آتش زدن چوب  برای سوخت و زغال:چوب راحت میسوزد.به دلیل حجم و وزن آن حمل آن سخت تر است .تمیز تر است و بوی چوب را به مواد غذایی که بااین سوخت پخته می شود منتقل می کند ولی ذغال حجم کمتری و حمل راحت تر و وزن کمتری دارد و حرارت آن ملایم و یکنواخت است.زغال ماده ای سیاه رنگ و اسفنج مانند است.

انواع زغال طبیعی با توجه به مواد تشکیل دهنده آن و طریقه تهیه و کیفیت آن زغال : 1.زغال کبابی  _ 2.زغال لیمو  _ 3.زغال چینی _ 4.زغال فشرده _ 5.زغال قالبی _ 6.زغال سکه ای _ 7.زغال بامبو

 از بین این تنوع زغال , زغال کبابی و زغال لیمو کاربرد و طرفدار بیشتری دارند.زغال کبابی درجه یک براق است و تولید آن تمام مراحل را گذرانده است و خام نیست.این نوع زغال ریز و پوک و خاکه ای نیست. به طور کلی زغال طبیعیبه سه گروه تقسیم می شود:زغال سنتی که همان رغال چوب است , زغال فشرده که به آن زغال چینی نیز می گویند و زغال قالبی.

زغال سنتی :زغال چوب است که یک زغال مرسوم و کاربری و ساده در دسترس مردم است که با توجه به نوع چوب به دو دسته کبابی و قلیانی تقسیم می شود.

زغال فشرده :به آن زغال چینی نیز می گویند و دلیل نام گذاری آن این است اولین بار از کشور چین وارد ایران شد.مواد اولیه این زغال خاک اره , پوست گردو و خاک زغال است که پر استفاده ترین نوع ذغال است.

زغال قالبی :دلیل نامگذاری این نوع زغال به دلیل قالب گیری آن است.مواد اولیه آن خاک زغال و آب و صمغ عربی یا نشاسته است.

بازار خرید زغال طبیعی ممتاز

بازار خرید زغال طبیعی ممتاز خرید زغال طبیعی

به دلیل وجود آب و هوای مناسب در کشور و بافت سبز و پوشش گیاهی در کشور هیچ گونه کمبودی از نظر چوب و تنوع و کیفیت وجود ندارد و به راحتی انواع  زغال هایی که در بالا در مورد آنها صحبت کرده ایم تهیه و در سراسر کشور ودر تمامی مراکز فروش توزیع می شود.