پسته کرمان احمدآقایی موجب درمان شوره سر می شود

پسته کرمان احمدآقایی از اندام های دستگاه گوارش در برابر التهاب و آسیب به غشاهای مخاطی محافظت می کند. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند،

بر لخته شدن خون تأثیر می گذارد، در ترشح صفرا توسط کبد شرکت می کند، مقاومت در برابر انتشار رادیویی را افزایش می دهد. عملکرد سیستم عصبی را بهبود می بخشد، سطح گلوکز خون را تثبیت می کند.

ایمنی را بهبود می بخشد، اثر ضد حساسیت دارد. فسفر به تقویت سیستم اسکلتی عضلانی کمک می کند، یک انباشته کننده انرژی است.
کولین یک ماده مهم برای سیستم عصبی است و حافظه را بهبود می بخشد. با تنظیم سطح انسولین در بدن بر متابولیسم کربوهیدرات ها تأثیر می گذارد.

پسته

انتقال و متابولیسم چربی ها را در کبد تقویت می کند. کمبود کولین در رژیم غذایی منجر به رسوب چربی در کبد، آسیب کلیه و خونریزی می شود.
به لطف فیبر غذایی ، کل دستگاه گوارش تمیز می شود، میکرو فلور تثبیت می شود و حرکت روده بهبود می یابد. پسته، فواید و مضرات، چقدر می توانید در روز بخورید و چرا باید آن را انجام دهید.
فواید و مضرات پسته در مورد آن چه می دانید؟! متخصصان تغذیه گزارش می‌دهند که پسته بسیار سالم است، به‌خصوص در مورد قلب، روده و کمر.

اما مراقب باشید! به دلیل طعم روغنی و غنی آنها، خوردن تعداد زیادی از آنها آسان است و این دیگر خوب نیست. بیایید در مورد تمام جوانب مثبت و منفی این محصول مورد علاقه صحبت کنیم.

از نظر فنی، پسته یک “دروپه” است، میوه ای گوشتی از درختی که حاوی دانه ای پوشیده از پوسته است. با پسته، تفاله میوه را برای دانه های خوشمزه داخل آن رها می کنیم.

فصل برداشت پسته از اواخر تیرماه تا اوایل شهریور ادامه دارد. یکی از نزدیکان پسته انبه شیرین است. اعتقاد بر این است که درخت پسته برای اولین بار در غرب آسیا در قلمرو ایران و عراق امروزی ظاهر شد.