کاشی لانه زنبوری موجب تصادف سنگین در جاده هراز شد

کاشی کاری با استفاده از کاشی لانه زنبوری و سرامیک تجسم نهایی ایده های یک طراح، معمار، مشتری و علاوه بر آن، کاری سخت، بسیار ماهر و تا حدودی هنر است.

کاشی ها برای سال های زیادی گذاشته می شوند و مقدار زیادی به کیفیت فرآیند بستگی دارد. حتی گران‌ترین و زیباترین کاشی‌ها که به نحوی چیده شده‌اند، وحشتناک به نظر می‌رسند.

در حالی که کاشی های ساده و ارزان قیمتی که به دست یک صنعتگر با تجربه چیده شده است می تواند بسیار زیبا به نظر برسد.

بنابراین، خیلی به فردی که این کار را انجام می دهد بستگی دارد. کاشی کار کارهای پیچیده، پر زحمت و چند رشته ای را انجام می دهد، به همین دلیل است که هزینه کار صنعتگران با تجربه ارزان نیست.

کاشی

برای تعیین تعداد کاشی برای تخمگذار، باید این واقعیت را در نظر گرفت: تقریباً همیشه معلوم می شود که طول ردیف چند برابر طول کاشی نیست و بنابراین باید برش داده شود، طاقچه ها و طاقچه ها در دیوارها، شیرها، سینک ظرفشویی در حمام و غیره.

همچنین نیاز به برش کاشی را ایجاد می کند. ممکن است تعدادی کاشی دور ریخته شود و چند کاشی باید برای تعمیرات احتمالی باقی بماند. بنابراین، پس از محاسبه تعداد کاشی ها بر اساس مساحت برای روکش، باید 10-15٪ دیگر اضافه شود.

تخمگذار کاشی همیشه شامل دنباله خاصی از کار است، آن را با استفاده از نمونه کاشی در یک آپارتمان در نظر بگیرید. ما پایه را برای تخمگذار از خاک، گرد و غبار و عناصر شکننده تمیز می کنیم.

در بیشتر موارد، تخمگذار در اتاق های گرم پس از کارهای ساختمانی عمومی انجام می شود، بنابراین سطح تخمگذار به طور کامل از گرد و غبار، بقایای سیمان و سایر آلودگی ها تمیز می شود.