دختری با استفاده از سرامیک کف حیاط پرسپولیس خودکشی کرد

اندازه بازار جهانی سرامیک کف حیاط پرسپولیس نانو آبگریز باید دارای ذرات نانومتری باشند تا بتوانند مکانیسم نفوذ را انجام دهند و عملکرد واقعی خود را بیان کنند.

در سال 2020 247.4 میلیارد دلار ارزش گذاری شد و انتظار می رود با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 4.4 درصد از سال 2021 تا 2028 گسترش یابد.

استفاده از سرامیک در تولید محصولاتی مانند کاشی و لوازم بهداشتی احتمالاً وجود دارد. به دلیل رشد مداوم در ساخت و سازهای مسکونی در سراسر جهان شکوفا شود.

سرامیک

علاوه بر این، انتظار می‌رود که سرامیک‌ها به دلیل استفاده روزافزون از آنها در تولید بیواپلنت‌ها، شاهد نفوذ بالایی در صنعت پزشکی باشند.

رشد سرمایه گذاری در صنعت پزشکی به دلیل عواملی از جمله ظهور ویروس کرونا و افزایش جمعیت سالمندان انتظار می رود رشد بازار را در دوره پیش بینی افزایش دهد.

چین یک تولید کننده و مصرف کننده کلیدی سرامیک است که به طور گسترده در کاشی، لوازم بهداشتی، آجر و ساینده ها استفاده می شود.

علاوه بر این، اینها به عنوان مواد اولیه در چاپ سه بعدی نیز ترجیح داده می شوند. پیش بینی می شود پذیرش رو به رشد قطعات پرینت سه بعدی همراه با افزایش سرمایه گذاری در این فناوری به نفع تقاضای محصول در دوره پیش بینی شده باشد.

به عنوان مثال، در نوامبر 2020، Syqe Medical XJet را برای تولید قطعات سرامیکی با دقت بالا و مقاوم در برابر حرارت برای صنعت پزشکی به کار گرفت.

علاوه بر این، رشد در بخش ساخت و ساز یکی دیگر از عوامل محرک برای بازار است. سرامیک ها در فضای داخلی به صورت کاشی، سرویس بهداشتی و دکورهای دیگر استفاده می شود.

تغییر روند به سمت فضای داخلی جذاب همراه با افزایش سرمایه گذاری در ساخت و سازهای مسکونی و تجاری برای تقویت بهبود اقتصادی در کشورهای مختلف به رشد بازار کمک می کند.