ارائه دهنده زغال شمش درباری

زغال شمش درباری نوعی زغال فشرده می‌باشد که از ترکیب خاک اره مرکبات و خاک زغال و پوست گردو تولید می‌شود و این محصول را دو بار گازگیری خواهند کرد تا هیچ گونه بو و دودی نداشته باشد. امروزه با توجه به کیفیت بالا این زغال‌ها بسیاری از افراد برای مصارف مختلف خود همچون کشیدن قلیان از این زغال‌ها استفاده می‌نمایند. بنابراین ارائه دهنده زغال گردو فشرده شمش درباری با توجه به استفاده گسترده از این محصول به شیوه های مختلفی آن را در بازار توزیع می‌نماید.

ارائه دهنده زغال شمش درباری

تفاوت زغال شمش درباری با زغال وافوری

تفاوت زغال شمش درباری با زغال وافوری آیا انواع زغال را می شناسید؟! می دانید تفاوت زغال شمش و زغال وافوری در چیست؟!

زغال یکی از کالاهایی پر استفاده ایرانی ها می باشد که از گذشته تا کنون از آن استفاده بسیار زیادی می نمایند. معمولا ایرانی ها با استفاده از زغال و طعم و عطر بهتری به غذاها و نوشیدنی های خود می بخشند و احساس رفتن در طبیعت در آنها زنده خواهد شد.

به همین جهت در درست نمودن کباب، درست کردن چای آتیشی و کشیدن قلیان همواره از انواع زغال ها استفاده می نمایند.

از جمله زغال های پر استفاده می توان به زغال شمش درباری و زغال وافوری اشاره کرد که اگر چه هر دو زغال هستند اما تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

می توان برخی از تفاوت های زغال شمش درباری با زغال وافوری را به صورت زیر بیان کرد:

  • زغال وافوری یا مجلسی به زغال های گفته می شود که از چوب درختانی همچون سیب، راش، لیمو، نارنج و … تولید می شود و خیلی سریع روشن شده و پودر نمی گردد در مقابل زغال های شمش درباری در حقیقت نوعی زغال فشرده می باشند که از خاک اره، خاک زغال و پوست چوب گردو تولید می شود و با توجه به گازگیری که در دو مرحله انجام می شود بو و دودی ندارند.
  • زغال شمش درباری سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارد چرا که برای تولید این زغال نیاز به قطع درختان نیست و به حفظ محیط زیست کمک زیادی خواهد کرد اما برای تولید زغال های وافوری از چوب درختان مختلف استفاده می گردد.
  • زغال بلوط کبابی همچنین به صورت شمش که در اصطلاح بریکت نیز گفته می شوند تولید می شود اما زغال های وافوری دارای شکل های مختلفی همچون سکه ای، مربعی، هندسی، زاویه دار، چهار تراش و … می باشند.

مراکز توزیع زغال شمش درباری

مراکز توزیع زغال شمش درباری امروزه از زغال شمش درباری جهت گرما، پخت و پز غذاها، کباب کردن و کشیدن قلیان و … استفاده گسترده ای می نمایند و. با توجه به این که استفاده از این زغال ها سلامت بدن را تضمین کرده و هیچ گونه بو و دودی ایجاد نخواهند کرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

بنابراین مراکز توزیع زغال لیمو سکه ای درباری به صورت های متنوعی به توزیع این محصول در بازار می پردازد که از جمله روش های توزیع آن می توان به فروش حضوری و  اینترنتی اشاره کرد.

خرید اینترنتی این زغال با توجه به حذف واسطه ها با قیمت مناسب تری تمام می شود و به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.