اسباب بازی فرفره های انفجاری در تولید دسته های مبل

در زمان های قدیم، عروسک یک اسباب بازی محبوب برای کودکان نیز بود آنها اغلب از گل ساخته شده بودند، دارای اتصالات بودند و جزئیات بسیار بیشتری نسبت به نمونه های عصر حجر داشتند.

اولین اسباب بازی فرفره های انفجاری چوبی نیز در آن زمان رایج بود، مانند پیکرهای حیوانات با دهان متحرک در حالی که چکرز و سایر بازی‌های رومیزی بین کودکان و بزرگسالان در مصر باستان رایج بود، تاس‌ها و تاس‌ها اغلب در روم و یونان بازی می‌شد رومیان باستان قبلاً بین اسباب بازی های پسرانه و دخترانه تفاوت قائل می شدند.

این باید بچه های کوچک را برای نقش های بعدی خود در جامعه آماده کند به عنوان مثال، پسران با اسلحه های مینیاتوری و پیکرهای گلادیاتور بازی می کردند تا به زندگی بعدی به عنوان یک سرباز عادت کنند.

اسباب بازی های کودکان در قرون وسطی وضعیت و نقش بازی
در قرون وسطی، اسباب بازی های کودکان در درجه اول بیانگر موقعیت و ثروت بود تفاوت بین لایه ها به سختی می توانست بیشتر باشد در حالی که بچه‌های خانواده‌های ثروتمند عروسک‌هایی با لباس‌های زیبا، اسب‌های سرگرمی، تیله‌های شیشه‌ای یا مجسمه‌های نقره‌ای داشتند، بچه‌های خانواده‌های فقیر به ندرت وقت بازی داشتند آنها نیز مانند بزرگسالان مجبور بودند برای گذران زندگی خود پول به دست آورند.

آنها توانایی خرید اسباب‌بازی را نداشتند، بنابراین چیزهای زیادی را خودشان درست می‌کردند و از مواد طبیعی مانند کاه، چوب یا چوب استفاده می‌کردند از سوی دیگر، در خانه های شاهزاده، مهمانی های شکار مینیاتوری و آشپزخانه های عروسکی کاملاً مجهز حتی برای فرزندان ساخته می شد.

به دلیل نفوذ زیاد کلیسا، اهمیت اسباب بازی های جنسیتی در قرون وسطی افزایش یافت پسران زره پوش با شمشیرهای کودکان یا با تیر و کمان بازی می کردند تا نقش بعدی خود را به عنوان شوالیه تمرین کنند دختران با کمک عروسک ها و وسایل مختلف خود را برای نقش مادری آماده کردند.

از عروسک ها با دقت زیادی مراقبت می شد و با احتیاط رفتار می شد لوازم خیاطی، بافندگی و ریسندگی و وسایل جواهرسازی نیز برای دختران به عنوان سرگرمی و آموزش «وظایف خانگی» به آنها خدمت می کرد.