استفاده از کشمش تیزابی سبز در صابون گلنار

شیرین، با طراوت و دلپذیر در کام ما در مورد انگور صحبت می کنیم، میوه ای که از زمان های قدیم قدردانی شده است، به ویژه توسط یونانیان و رومیان باستان و در میان میوه ها و سبزیجات سپتامبر ضروری است.

این نه تنها نمادی از پاییز است، در انواع سیاه و سفید بسیاری که دارد، بلکه میوه ای پر از خواص است در واقع، انگور به دلیل ترکیبات غنی از ویتامین ها و مواد آنتی اکسیدانی، فواید زیادی دارد.

امروزه استفاده از کشمش تیزابی سبز در بسیاری از

این میوه درخت انگور ( Vitis vinifera )، درختی است که به خانواده ویتاسه (Vitaceae) تعلق دارد، که توت ها میوه واقعی آن هستند، در حالی که خوشه مربوط به نازک شدن یا مجموعه ای از میوه ها است.

این یکی از شیرین‌ترین میوه‌هایی است که تاکنون وجود داشته است و در واقع از ۹۶ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است، مقداری که هنوز هم می‌تواند با توجه به میزان رسیدن آن تغییر کند، اما برخلاف تصور، « انگور کالری کمتری دارد.

61 در هر 100 گرم غذای تازه، بنابراین با بسیاری از میوه‌ها، علیرغم داشتن شاخص گلیسمی بالا، برابری می‌کند درصد باقیمانده درشت مغذی ها بین پروتئین ها (3٪) که عمدتاً توسط اسیدهای آمینه ضروری و چربی ها (1٪) نشان داده می شوند تقسیم می شود.

انگور بسیار غنی از آب، همچنین دارای محتوای خوبی از فیبر و مواد معدنی مختلف، در درجه اول پتاسیم، کلسیم و فسفر و تا حدی آهن، روی، مس و سدیم است.

علاوه بر این، این متخصص تغذیه تاکید می کند که چگونه انگور به عنوان یک
کنسانتره ویتامین واقعی (ویتامین های A، گروه B و E، ویتامین C)، و همچنین بسیار غنی از فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان های مهم است.
اما فواید انگور چیست؟