استفاده دمپایی در افراد کم بینایی باعث تقویت سلول چشمان آنها می شود!

یکی از برجسته‌ترین ابتکارات آن در ژوئن 2020 رخ داد، زمانی که شرکت نایک  با حمایت سرمایه‌گذاری مایکل جردن و برند جردن تعهد 140 میلیون دلاری جامعه سیاه‌پوستان خود را با تمرکز بر کمک به سازمان‌هایی که به عدالت اجتماعی، نوآوری‌های آموزشی و فرصت‌های اقتصادی برای سیاه‌پوستان اختصاص داده شده بود، اعلام کرد.

همچنین تولید دمپایی نایک را برای ورزشکاران خود افزایش داده است.

ماه گذشته، نایک چندین دریافت کننده کمک مالی جدید را معرفی کرد به ویژه در زمینه نوآوری آموزشی، دریافت کنندگان شامل پسر قدیس، All Star Code و Big Brothers Big Sisters of America خواهند بود در مورد اصلاح عدالت اجتماعی، ابتکار عدالت برابر یک دریافت کننده جدید کمک هزینه است.

دمپایی پلاستیکی

نایک همچنین اعلام کرد که سرمایه گذاری های محلی خود در سال جاری بالغ بر 2.75 میلیون دلار خواهد بود و به 44 سازمان در سراسر کشور در شهر نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، پورتلند، اوره، ممفیس، سنت لوئیس و بوستون می رسد.

در گزارش تاثیر سال 2021 که اخیراً فاش شد، این غول ورزشی مروری بر تنوع، برابری و تلاش‌های خود در سال گذشته و همچنین اهدافی که قصد دارد تا سال 2025 به آن دست یابد، به اشتراک گذاشته است.

در این گزارش، نایک بیان کرد که تعداد ورزش‌ها را افزایش داده است. اقلیت های نژادی و قومی در ایالات متحده در سطح مدیر و بالاتر در سال گذشته با 4.1 درصد به 30.3٪. همچنین، نایک اعلام کرد که با ارائه پشتیبانی گسترده از سلامت روان، مشاوره رایگان، مربیگری مالی و دسترسی بیشتر به خط متن بحران، رفاه کارکنان خود را در اولویت قرار داده است.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که نایک نمایندگی خود را از زنان در سراسر شرکت به 50.4 درصد افزایش داده است و از سال گذشته تعداد زنان در سطح مدیر و بالاتر در سطح جهانی را با 3.7 درصد افزایش به 43 درصد رسانده است.

«اینها اعداد بسیار قدرتمندی هستند. ونسا گارسیا بریتو، معاون نایک از بخش ارتباطات آمریکای شمالی، به FN گفت: آوردن زنان با متانت و چشم‌انداز به اتاق، آن را به مکان بهتری تبدیل می‌کند.

“اگر به اعداد و ارقام نگاه کنید، می توانید بگویید: “این یک استراتژی برنده است.” معاون و GM آمریکای شمالی آنها برخی از پویاترین و با استعدادترین ذهن های جهان هستند.”