بازار خرید زغال قالبی به قیمت ارزان

زغال قالبی چیست و مهمترین کاربردهای آن کدامند؟ این محصول به عنوان نسل جدید انواع زغال چوب مزیت ها و ویژگی های کیفی متعددی دارد که ضمن بررسی آنها، شیوه های نوین خرید آن از بازارهای آنلاین با قیمت ارزان را نیز نام خواهیم برد.

بازار خرید زغال قالبی به قیمت ارزان

کاربرد زغال قالبی چیست؟

کاربرد زغال قالبی چیست؟ زغال قالبی یا بریکت محصولی جدید در صنعت زغال چوب به شمار می آید که در تولید آن از دستگاه های تمام اتوماتیک و قالب های مخصوص استفاده می کنند. ماده اولیه تولیدی این محصولات، خاکه زغال یا خاک اره است که با مواد افزودنی مانند نوعی چسب مخصوص مخلوط می شوند. استفاده از قالب های مستطیل شکل برای فشرده کردن مواد اولیه و تحت حرارت قرار دادن آنها، عامل اصلی در نامگذاری این زغال ها به بریکت و قالبی است. البته از آنجایی که فرآیند تولید این محصول با دستگاه های صنعتی صورت می گیرد به آن زغال صنعتی نیز می گویند. از نظر کاربرد و مصارف عمومی نیز می توان تنوع متعددی را برای این محصولات قائل شده. استفاده به عنوان زغال قلیانی، کبابی، مجلسی و … برخی از مهمترین کاربرد زغال قالبی است. از نظر تنوع بسته بندی نیز یکی از متنوع ترین زغال ها در این صنعت به شمار می آید. چرا که زغال بریکت را به صورت کارتن های ده و بیست کیلویی عمده، چیپسی چند صد گرمی و یک کیلویی و بسته بندی فله ای یا گونی راهی بازار مصرف می کنند.
از مزیت های استفاده از زغال فشرده می توان به مواردی مانند عدم تولید بو و گاز، صرفه جویی در میزان مصرف به علت فشرده بودن، قیمت ارزان نسبت به زغال سنتی و همچنین زمان سوخت بالا در کنار خاکستر کم اشاره نمود.

فروش ویژه زغال قالبی در بازار

فروش ویژه زغال قالبی در بازار طی سالهای اخیر با جلوگیری از قطع بی رویه درختان باغی و جنگلی، فرآیند تولید انواع زغال صنعتی با استفاده از خاک اره افزایش یافته است. این امر علاوه بر جلوگیری از خطرات زیست محیطی، کاهش آلودگی های زیستی و افزایش جنگل را نیز به همراه داشته است.
علاوه بر این صرفه جویی در هزینه ها و کاهش قیمت ها نیز از جمله مزایای تولید عمده انواع زغال قالبی در کشور است. توجه کنید که قیمت هر کیلو زغال فشرده و قالبی می تواند بر اساس معیارهای زیر همواره با نوساناتی همراه باشد:

  • نرخ روز مواد اولیه تولیدی
  • چگونگی و فرآیند تولید زغال
  • میزان و حجم تولیدات
  • درجه کیفی و برند شرکت تولیدی
  • حجم سفارشات و قیمت روز انواع زغال چوب
  • نوسانات بازار چوب خام

اگر قصد صادرات و خرید عمده زغال قالبی با قیمت تولیدی را دارید، می توانید از طریق این مرکز و مشاوران و نمایندگان فروش ویژه زغال صنعتی یا بریکت اقدام به ثبت سفارش با برندهای مورد نظر خود کنید.