بازار خرید زغال کبابی با بهترین قیمت

در حال حاضر بازار خرید زغال کبابی در کشور از رشد چشم گیری برخوردار می باشد. تولید کنندگان آن را در بهترین و مرغوب ترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب روانه بازار های داخلی می کنند و مصرف کنندگان برای بهره مندی از آن به بهترین نحو ممکن آن را به صورت عمده و با تخفیف ویژه خریداری می کنند تا از خرید ارزان تر و مقرون به صرفه تری بهره مند گردند.

بازار خرید زغال کبابی با بهترین قیمت

روش تولید زغال کبابی در کارخانه

روش تولید زغال کبابی در کارخانه

در گذشته تولید کنندگان، زغال را به صورت سنتی تولید و با بسته بندی متداول فله ای روانه بازار می کرده اند اما امروزه با پیشرفت علم و  وجود دستگاه های مدرن این کار به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد که در فرآیند تولید زغال کبابی ابتدا چوب ها را از نظر ضخامت و قطر، میزان رطوبت درجه بندی کرده و به طور منظم در کوره می چینند.

سپس با تنظیم شعله یک نواخت و حرارت مستقیم و هم چنین مسدود کردن راه ورود اکسیژن به کوره مانع از خاکستر شدن آنها می شوند این محصول بدست آمده را زغال یا کربن جامد می نامند که تولید کنندگان بر مبنای درخواست مشتریان و نیز نیاز بازار هدف آنها را پس از پودر کردن و آمیخته شدن با چسب قالب گیری قالب زده و خشک می نمایند و سپس با بسته بندی های شیک و زیبا که مانع پخش سیاهی و ضایعات آن می گردد، روانه بازار های داخلی و خارجی می کنند.

توزیع کنندگان زغال کبابی در بازار داخلی

توزیع کنندگان زغال کبابی در بازار داخلی

توزیع کنندگان زغال کبابی در کشور آن را برندها و کیفیت و هم چنین قیمت متفاوت روانه بازار های داخلی کشور می کنند تا بتوانند از فروش و سود بیشتری بهره ببرند.

این توزیع کنندگان داخلی با خرید بی واسطه و عمده این محصول از درب کارخانجات تولیدی آن علاوه بر بررسی کیفیت و قابلیت محصول ارائه شده آن را در تناژ بالا و به صورت بسته بندی و فله ای خریداری می نمایند تا با ارائه با کیفیت زغال کبابی و قیمت مناسب رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نمایند.

امروزه کیفیت و مرغوبیت زغال کبابی در داخل کشور با ویژگی هایی همچون یک نواخت سوزی، حرارت یکسان،  عدم بو و دود و هم چنین خاکستر مورد استقبال مصرف کنندگان صنعتی و خانگی قرار گرفته است.

شایان ذکر است که به دلیل کیفیت بی نظیر و مرغوب خرید زغال ایرانی، از محبوبیت ویژه ای بهره مند شده است چرا که به دلیل ویژگی های ذکر شده این قابلیت ها روز به روز با بکارگیری دستگاه های مدرن، تخصص افراد حاذق و ماهر افزایش یافته که این خود افزایش میزان عرضه و تقاضا و در نتیجه سود آوری بیشتری را برای تولیدکنندگان به دنبال دارد.