بازار صادرات زغال اندونزی مرغوب

صادرات زغال از زمان های گذشته تا کنون یکی از تجارت های داغ جهانی بوده و است، این ماده سیاه رنگ کاربرد های متعددی در منازل و خارج از منزل داشته است. امروزه بازار صادرات زغال اندونزی مرغوب بسیار چشمگیر بوده است و قسمتی از این تجارت عظیم را به خود اختصاص داده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا خصوصیات این زغال پر فروش آشنا شوید.

بازار صادرات زغال اندونزی مرغوب

خصوصیات یک زغال اندونزی مرغوب

خصوصیات یک زغال اندونزی مرغوب زغال اندونزی انواع مختلفی دارند اما از نظر کیفیت و مرغوبیت همگی دارای بهترین درجه می باشند و از پرفروش ترین نوع زغال ها در بازار می باشند.

زغال هالابان اندونزی و زغال تمبر هندی اندونزی و زغال بریکت نارگیل هر سه از تولیدات اندونزی می باشند که در مواردی چون کباب کردن در رستوران ها و منازل و کافه ها بسیار پر کاربرد می باشند.

از خصوصیات زغال اندونزی مرغوب می توان به مواردی چون خاکستر سه درصد و رطوبت پنج تا شش درصد و کربن ۷۵ درصد اشاره کرد و سایز آنها بین 5 تا ۱۴ سانتی متر و در حد معمول می باشد و از نظر شکل استوانه ای و نیمه استوانه ای است که در بعضی موارد مکعبی هستند و یک نوع زغال سیاه و سخت هستند و دارای درجه کیفی بالایی هستند.

در هنگام روشن کردن بدون جرقه و گرد و خاک می باشند و به راحتی آتش روشن می شود و دارای دوام بالای هستند، دارای گرما دهی بالایی هستند و بدون گاز مسموم کننده و بدون بو و بی ضرر و همچنین بدون هیچ ناخالصی می باشند.

بازرگانی خرید زغال اندونزی مرغوب

بازرگانی خرید زغال اندونزی مرغوب بازرگانی خرید زغال اندونزی مرغوب امروزه و در زمان حال دارای پیشرفت زیادی است و پر رونق می باشد. تاجران و بازرگانان زیادی برای خرید این محصول اقدام می کنند با اینکه در زمان گذشته به دلیل اینکه حمل و نقل این محصول بسیار سخت بود، افراد کمی در این زمبنه فعالیت می کردند، اما با تولید زغال با کیفیت و درجه یک اندونزی افراد زیادی به این تجارت روی آورده اند و سختی های این کار را به دوش می کشند.

سالانه مقادیر بسیار زیادی از این محصول از طرف تولیدکنندگان به کشور های درخواست کننده صادر می شود و هردو طرف دارای سود زیادی از این محصول بدست می آورند، اکنون بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق و پر فروش می باشد.

برای کسی اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید به صورت غیر حضوری یا آنلاین به سایت مربوط به تولید کننده این محصول وارد شوید و بعد از مشاهده محصولات و مشاهده قیمت ها وارد بازار این کار شوید.