بازار صادرات زغال چوب خوب

زغال یک ماده شکننده و سیاه رنگ است که به عنوان سوخت از آن استفاده می شود ماده اصلی تشکیل دهنده آن کربن می باشد و با توجه به نوع ماده اولیه چوبی که از آن تهیه می شود نام گذاری می شود.

بازار صادرات زغال چوب خوب بسیار پر رونق می باشد و با تولید زغال های مرغوب می توان زغال را به کشور های همسایه به ‌راحتی صادر کرده و ارز قابل قبولی را به کشور وارد کرد. 

بازار صادرات زغال چوب خوب

حرارت بسیار بالا زغال چوب

حرارت بسیار بالا زغال چوب  از سوختن چوب گیاهان ماده ای سیاه رنگ و شکننده تولید می شود که به آن زغال می گویند و تقریباً قسمت زیادی از زغال را ماده کربن تشکیل می دهد.

زغال مصارف گوناگونی دارد و در مقایسه با چوب به دلیل این که زغال ها حجم کمتری از فضا را اشغال می ‌کنند اما حرارت بالاتری دارند و هنگام سوختن ایجاد جرقه و بوی بد نمی کند استفاده از آن مناسب تر باشد.

برای برخی از کارها مانند: درست کردن کباب و استفاده در شومینه برای گرم کردن فضای اتاق و همچنین اکثر افراد از آن برای قلیان استفاده می کنند.

کربن به عنوان ماده اصلی باقی مانده در ذغال باعث ایجاد حرارت بالا زغال چوب می شود هر چقدر حرارت و زمان حرارت دهی که به چوب اولیه کمتر باشد بر روی مقدار درصد کربن موجود در زغال ها تأثیرگذار می باشد.

مدل و جنس چوب ها نیز در کیفیت زغال و نسبت حرارت دهی آن ها تاثیر دارد هر چقدر که چوب های قوی تری باشند در نتیجه ذغال ها با کیفیت تر و حرارت دهی آن ها بالاتر می باشد.

به طور کلی درختان مرکبات مانند لیمو پرتقال بهترین نوع ذغال را ارائه می ‌دهند البته درختان دیگری مانند: بلوط، سیب و یا بامبو و همچنین نارگیل نیز زغال های با کیفیتی تولید می‌ کنند که هرچه زغال های تولید شده یکدست باشد و در آن ها شکاف وجود نداشته باشد در هنگام سوختن حرارت بالا تری تولید می کنند. 

بازار فروش زغال چوب خوب

بازار فروش زغال چوب خوب زغال چوب دارای کاربرد های فراوانی در زندگی روزمره افراد می باشد از جمله برخی برای طبخ غذا و پخت کباب و استفاده در قلیان ها و همچنین برخی دیگر برای گرم کردن شومینه ها از زغال استفاده می کنند.

بازار فروش زغال چوب خوب و با کیفیت با توجه به کاربرد های بسیاری که دارد بسیار پر رونق می باشد.

برای داشتن بازار فروش زغال چوب پر رونق باید زغال های مرغوب و با کیفیت بالا که در هنگام سوختن ایجاد گاز و بو نکنند و همچنین حرارت بسیار بالایی داشته باشند و در زمان سوختن آن ها طولانی باشد ارائه دهیم.

پس برای فروش زغال چوب باید به کیفیت و مرغوب بودن زغال ها دقت بسیار ویژه‌ای کرد.