با استفاده از شورت بچه گانه از قارچ مسری کودکان خود جلوگیری کنید

زمانی که پارچه را در اختیار داریم و به طراحی فکر می کنیم، نباید تنها با مد هدایت شویم، بلکه به یاد داشته باشیم که وظیفه اصلی لباس کودکان محافظت و پناه دادن به آنهاست.

مهم ترین نکته در لباس کودکان مخصوصا شورت بچه گانه این است که راحت، با کیفیت و با رنگ ها و نقش هایی که به آنها الهام می بخشد و پر انرژی باشد شما همچنین باید مراقب بسته شدن، درزها و دکمه ها باشید، به دقت در مورد مکان آنها فکر کنید تا خطری را نشان ندهند.

پوشیدن لباس کودک به نوزاد یکسان نیست فعالیت هایی که در هر مرحله از رشد انجام می دهند و سلیقه ای که به دست می آورند کلید انتخاب نوع لباس خواهد بود.

برای نوزادان ضروری است که لباس ها نرم و گرم باشند تا به پوست لطیف آنها آسیبی وارد نشود، در حالی که کودکی که در سنی است که می دود و بازی می کند به لباس هایی نیاز دارد که تا حد امکان مقاوم باشد و والدین به راحتی آن را بشویید.

به همین ترتیب، ما باید در نظر داشته باشیم که نوزادان چه در تابستان و چه در زمستان در اکثر مواقع نیاز به پوشاندن دارند، زیرا دمای آنها را به خوبی تنظیم نمی کنند، بنابراین باید بسته به اینکه به گرم یا خنک نگه داشتن آنها کمک کند، به دنبال پارچه هایی باشیم.

به طور مشابه، لباس شما باید ساده و ایمن باشد، بنابراین طرح‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت فاق محکم شوند و بدون درز، زیپ، گیره یا برچسب بزرگ باشند علاوه بر این باید به کش های گردن، مچ دست و مچ پا نیز توجه کنیم تا مانع گردش خون آنها نشود.

بدون شک انتخاب پارچه و طراحی صحیح لباس کودکان برای رشد راحت، آزاد و کسب شخصیت خود ضروری خواهد بود