بزرگترین کارخانه تولید زغال کبابی تکنام در ایران

درایران بزرگترین کارخانه تولید زغال کبابی تکنام فعالیت می کند و زغال های درجه یک و مرغوبی را به تولید می رساند. این زغال گردو فشرده ها برای مصارف داخلی عرضه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

بزرگترین کارخانه تولید زغال کبابی تکنام در ایران

مرغوب ترین نوع زغال کبابی تکنام در بازار های داخلی

مرغوب ترین نوع زغال کبابی تکنام در بازار های داخلیمرغوب ترین نوع زغال کبابی تکنام در بازار های داخلی زغال لیمو است ، این زغال یکی از بهترین و با کیفیت ترین زغال ها می باشد. فرایند تولید زغال لیمو از سوزاندن تنه درخت مرکبات به خصوص لیمو به دست می آید. یکی از عمده مصارف زغال فشرده بریکت برای قلیان می باشد.

از مهمترین ویژگی زغال لیمو نسبت به زغال فشرده و زغال کبابی دوام بالا و حرارت زیاد است، همچنین گاز های سمی بسیار کمتری را از خود متصاعد می کنـد. ویــژگــی های زغال کبابی: در زمان سوختن و سرخ شدن دود و جرقه ندارد.

زغال کبابی نباید زود خاموش شود، همچنین نباید ریز و به قول معروف خاکه‌ای و پوک باشد. جهرم یکی از بزرگترین تولید کنندگان زغال در ایران است. یکی از تولیدکنندگان زغال فشرده درجه یک های اجاقی، کبابی، شومینه‌ای، سفره‌خانه‌ای، مجلسی، حبه‌ای، فشرده، قلمی می باشد.

جدیدترین قیمت زغال در بازار 98

جدیدترین قیمت زغال در بازار 98قیمت زغال در ایران بسیار متفاوت است. لیست قیمت زغال در بازار 98 بسته به کیفیت تولید ،جنس چوب ،روش های تولید و … متفاوت می باشد. زغال لیمو سکه ای چیست؟ به زغال های کوچک مکعبی زغال لیمو سکه ایی می گویند. ویژگی های زغال لیمو سکه ایی چیست:

  • مدت سوختن دو برابر زغال چوب معمولی
  • حرارت : 140 درصد زغال معمولی
  • درصد کربن : 95 درصد
  • رطوبت: کمتر از 5 درصد
  • قطر استوانه : به صورت زغال ویِژه و لول به قطر  2 و 4 سانتی متر
  • بدون حتی یک درصد مونوکسید کربن و بدون هیچ سردردی

از چوب درختان متنوعی مانند بلوط ، انجیر ،مرکبات (لیمو ترش ،لیمو شیرین ،پرتقال )برای تولید زغال استفاده می شود. کیفیت زغال ها بسته به نوع چوب درختانش متفاوت می باشد.

زغال چوب درخت انجیر کیفیت بالاتری از چوب درخت لیمو دارد اما به میزان کمی تولید می گردد.

خرید و فروش عمده زغال تولید ایران

خرید و فروش عمده زغال تولید ایرانفروش زغال کبابی تکنام در سراسر کشور انجام میشود.

زغال کبابی تکنام چینی چگونه تولید می شود؟

تولید زغال فشرده (زغال چینی) به دلیل اینکه یک صنعت جدید در کشورهای خاورمیانه محسوب می شود دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و جزو شغلهای پر درآمدی می باشد.زغال بلوط اصفهان فشرده به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و غیره با هزینه بسیار مناسب و ارزان خریداری شده سپس به کارخانه های تولید ذغال چینی منتقل می گردد .

در فرآیندی خاک اره تبدیل به بریکت می شود ( یعنی خاک اره با دیگر مواد ترکیب شده و در قالب فشرده قرار می گیرد که به شکل مکعب مستطیل بوده یا به اشکال دیگر) سپس از مرحله تولید وارد کوره شده و در آنجا به ماده هموژن (عملیاتی که درآن خواص فیزیکی ماده به کربن خالص تبدیل می شود) مبدل می شود و پس از تبدیل به زغال ، بسته بندی و به بازار انتقال می یابد.

امروزه خرید و فروش عمده زغال تولید ایران از دیگر کشور ها بیشتر است.

سفارش عمده و جزئی انواع زغال درجه یک بصورت آنلاین

سفارش عمده و جزئی انواع زغال درجه یک بصورت آنلاینسفارش عمده و جزئی انواع زغال درجه یک بصورت آنلاین می تواند کار ما را آسان تر کند و این باعث می شود که زمان از دست نرود.

بازار زغال فروشان برای خرید و فروش جزئی و عمده هست که روزانه مشتریان زیادی از این بازار ها خرید می کنند، ولی بیشتر خریدار عمده زغال افرادی هستند که صاحب سوپرمارکت هستند و می خواهند به صورت جزئی تر این محصول را به فروش برسانند.

در دنیای امروز کشور ایران بهترین جایگاه را برای زغال فشرده و خط تولید ذغال چینی داراست ، هم از نظر دسترسی به مواد اولیه فراوان و هم در خاورمیانه پایگاه انرژی مواد سوختنی بوده که زغال فشرده به سهولت به کشور های عربی و اروپایی صادر می شود.