بهترین قیمت زغال لیمو سکه ای

قیمت زغال لیمو سکه ای در بازار نقاط مختلف کشور با نوسانات زیادی همراه است. نرخ فروش یک کیلو زغال در تهران به مراتب بیشتر قیمت همان محصول در استان های جنوبی کشور است. با توجه به اینکه بهترین نوع زغال موجود در کشور ارقام تولید شده از چوب مرکبات و به ویژه لیمو است، قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول و چگونگی خرید ارزان آنها با نرخ رقابتی بپردازیم.

بهترین قیمت زغال لیمو سکه ای

بدون گاز بودن زغال لیمو

بدون گاز بودن زغال لیمو سالیانه حدود صدها کیلو انواع زغال چوب در نقاط مختلف کشور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. همانطور که می دانید استان های فارس و کرمان بزرگترین تولید کنندگان این محصول به صورت سنتی در کشور هستند. البته طی سالهای اخیر تولید زغال صنعتی یا بریکت نیز در برخی مناطق مانند استان های اصفهان و تهران رونق چشمگیری داشته است.
از بین ده ها مدل زغال های تولیدی معمولاً زغال لیمو از نظر کیفیت سوخت بهتر و مشتری پسندتر است. برای تهیه این رقم از چوب درختان لیمو شیرین و لیمو ترش استفاده می کنند. البته برخی تولیدکنندگان به صورت ترکیبی انواع زغال مرکبات را با نام زغال لیمو به بازار عرضه می کنند.
یکی از مهمترین علت های بالا بودن تقاضا برای این نوع زغال، عدم ایجاد گاز و تولید بوی بد در هنگام استفاده است. زغال لیمو به علت بافت بسیار محکم و عدم وجود آب در بخش های میان بافتی چوب، در هنگام سوختن به هیچ عنوان تولید گاز نمی کند. همین علت نیز موجب شده تا یکی از بهترین گزینه ها به عنوان زغال قلیانی و مجلسی باشد.
بدون گاز بودن زغال لیمو می تواند تحت تاثیر شرایط تولید نیز ایجاد شود. اگر چوب در حد استاندارد به کربن تبدیل نشود بدون شک در هنگام سوختن مجدد، به ویژه در زمان روشن کردن اولیه، مقدار زیادی دود و گاز تولید می کند.

فروشنده کلی زغال لیمو سکه ای

فروشنده کلی زغال لیمو سکه ای بعد از پخت کامل چوب در کوره های سنتی یا صنعتی و تبدیل شدن به زغال، آنها را به انبار جهت برش و بسته بندی انتقال می دهند. با استفاده از دستگاه برش برقی، زغال ها را در ابعاد مورد نظر برش می زنند. زغال سکه ای کوچکترین نوع این محصول از نظر ابعاد در بازا است که برای مصارف قلیانی، مجلسی و کبابی قابلیت استفاده را دارد. برخی از مهمترین ویژگی های کیفی این محصول عبارتند از:

  • زغال سکه ای مرغوب بافت یکدست و رنگ براقی دارد.
  • وجود هر گونه ترک خوردگی در زغال نشان از بی کیفیت بودن آن است.
  • بافت کاملاً منسجم و محکم نشان زا کیفیت چوب درخت لیمو دارد.
  • مدت زمان زغال لیمو مرغوب بیش از چهار ساعت و بدون ایجاد گاز است.

برای سفارش عمده این محصولات به صورت بسته بندی یک و ده کیلو گرمی می توانید از طریق این مرکز به عنوان فروشنده کلی زغال آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید. انواع زغال مرکبات سکه ای و برشی با قیمت تولیدی به صورت مستقیم برای خریداران در سراسر کشور ارسال خواهند شد.