تاثیر دستگاه ساکشن چربی شکم بر آناتومی بدن بیماران کم خون

افراد کمی آن را می دانند اما دستگاه ساکشن چربی شکم کلمبیایی می تواند برای انجام حجامت شکم نیز مورد استفاده قرار گیرد این درمان با کاهش ظاهر چربی روی شکم شما به عنوان یک چربی سوز عمل می کند چندین اثر مفید دیگر نیز برای این درمان وجود دارد که علاوه بر تخلیه مایعات راکد، بافت ها را تقویت می کند و گردش خون لنفاوی و خون را فعال می کند.

این ماساژ تخلیه کننده باعث می شود شکم شما صاف تر شود، استحکام بهتری داشته باشد و سلولیت را کاهش دهد.

درمان نیاز به استفاده از دستگاه بالابر کلمبیایی دارد هنگامی که شکم بیمار با روغن مخصوص به خوبی پوشانده شد، حرکات با ساکشن کاپ روی شکم انجام می شود.

این اثر در سطح سم زدایی بافت ایجاد می کند حرکات عقب و جلو به صورت مستقیم یا دایره ای انجام می شود تا در بافت های چربی استرس ایجاد شود درمان برای اینکه واقعاً مؤثر باشد به چندین جلسه نیاز دارد.

در واقع، توصیه می شود حداقل 6 تا 10 جلسه در شروع کار داشته باشید تا درمان واقعاً تأثیر بگذارد سپس، در حالت ایده‌آل، چندین جلسه تعمیر و نگهداری را توصیه می‌کنیم که می‌توان ماهیانه انجام داد تا کار انجام شده حفظ شود.

نتیجه درمان
در نتیجه درمان لیفت شکم کلمبیایی، شکمی خواهید داشت که صاف تر و جوان تر به نظر می رسد این روش بدون گذراندن ساعات طولانی در باشگاه باعث از بین رفتن رسوبات چربی در این ناحیه می شود بدیهی است که این روش معجزه آسا نیست و برای حفظ نتایج، شما را ملزم به داشتن یک سبک زندگی سالم می کند.

با این حال، اگر این درمان را با یک سبک زندگی سالم و فعال همراه کنید، به شما این امکان را می دهد که خیلی سریعتر به نتایج دلخواه برسید برای به حداکثر رساندن نتیجه، استفاده از ژل سفت کننده ضد سلولیت را توصیه می کنیم که بعد از هر درمان استفاده شود.