تاثیر زیتون سبز امسال در بازار فروش میوه های شمال

انواع زیتون – زیتون آگرینیون
زیتون آگرینیون از منطقه آگرینیون یونان، نزدیک دریای غربی می آید آنها همراه با معروف ترین کالاماتا، یکی از محبوب ترین گونه های زیتون یونانی هستند اگرچه اغلب به عنوان زیتون سبز امسال روشن فروخته می شود، اما در اشکال و اندازه ها موجود است و در رنگ های سبز و مشکی موجود است.

این زیتون های خاص دارای طعم میوه ای و تند و پوست بیرونی سفت و در عین حال بافت بسیار نرمی هستند.

انواع زیتون – زیتون آلفونسو
Olives Alfonso یک زیتون با رنگ بنفش غلیظ و شدید است که از شیلی می آید این زیتون ها بسیار نرم و آبدار با طعم نسبتاً شدید و قوی هست به لطف این، با غذاهای مختلف بسیار مناسب است و همچنین در بشقاب با پنیر و شراب عالی به نظر می رسد.

انواع زیتون – زیتون Arbequina
زیتون اسپانیایی که منشا آن کاتالونیا است، یکی از معروف ترین گونه های زیتون در جهان است اگرچه زیتون Arbequina در اسپانیا منشا گرفته است، اما اکنون در سراسر جهان در مکان هایی مانند استرالیا، آرژانتین، شیلی، پرو و ​​ایالات متحده رشد می کند.

آنها همچنین یکی از منحصر به فرد ترین زیتون ها هستند زیرا رنگ بیرونی قهوه ای روشن دارند آنها علاوه بر ظاهر غیر معمول، دارای گوشت سفت و طعم فوق العاده سبک و میوه ای هستند از آنجایی که طعم نسبتا ملایمی دارد، بهتر است از آنها به عنوان زیتون سفره استفاده کنید تا به عنوان بخشی از یک غذا.

انواع زیتون – زیتون Castelvetrano
زیتون Castelvetrano از سیسیل ایتالیا می آید آنها به دلیل داشتن یکی از خوش طعم ترین زیتون های جهان شناخته می شوند و ظاهر آنها سبز روشن است.

زیتون کاستلوترانو اندازه متوسط، گوشتی سفت، اما در داخل نرم و تا حدودی شبیه به بافت کره ای آووکادو است طعم ملایم و ملایم آنها آنها را برای بشقاب های شراب و پنیر عالی می کند.