تاثیر کفش اسکیت رولربلید بر تحریم آخر آمریکا

اسکیت دقیقاً چنین موردی است. کودکان و جوانان آن را جالب می دانند و به همین دلیل محبوبیت خاصی دارد.

اگر به شرکت کنندگان اجازه داده شود که تخته های خود را به عنوان بخشی از اوقات فراغت خود به سادگی با خود ببرند، خوشحالی زیادی خواهد داشت و برای اینکه گروه همچنان در کنار هم به تفریح ​​بپردازند، می توان با کمک اسکیت بازی های مناسبی ترتیب داد.

بسیاری از مدل‌ها و انواع مختلف کفش اسکیت رولربلید و لانگ‌برد اکنون برای تمام سنین و قدها در دسترس هستند البته بازی ها را می توان با مدل تطبیق داد مجموعه ای از این بازی ها را می توانید در زیر مشاهده کنید.

اگر یک منطقه بزرگ، صاف و قیر شده در محل رویداد موجود باشد، این مکان ایده آلی برای بازی های کفش اسکیت هیجان انگیز و متنوع است.

لزوماً نباید پریدن معروف از روی سطح شیب دار یا چیزی مشابه باشد، در اینجا خطر آسیب دیدگی بسیار زیاد است، بنابراین این بازی ها برای رانندگان بی تجربه مناسب نیستند.

بازیکنان را غرق نکنید

با این حال، از اسکیت می توان برای انجام بازی های بسیار ساده ای که هر کسی می تواند انجام دهد نیز استفاده کرد. 

به عنوان مثال، یک مسیر کوچک با موانع را می توان راه اندازی کرد، به طوری که یکی از شرکت کنندگان، فرد دیگری را که پشت سر خود روی اسکیت  نشسته روی طناب می کشد با کمی خلاقیت و تخیل می توان این ایده را نیز به دلخواه اصلاح کرد.

خطر احتمالی آسیب در هنگام اسکیت قبلاً مورد بحث قرار گرفته است. بنابراین رهبر گروه در چنین مسابقاتی مورد تقاضا است در صورت امکان، بازی ها نباید خیلی سریع باشد و همچنین در جاده های شیبدار یا چنین مکانی انجام نشود.

 همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که همه شرکت کنندگان از لباس های محافظ لازم مانند کلاه ایمنی یا زانوبند استفاده می کنند.