تهیه ژله بریلو بی رنگ از مغز استخوان گوساله

ژلاتین یک پروتئین خالص و طبیعی است که از مواد خام حیوانی مشتق شده و حاوی کلاژن است از 84 تا 90 درصد پروتئین، 2 درصد نمک های معدنی و بقیه آب تشکیل شده است.

ژلاتین به عنوان یک محصول غذایی طبقه بندی می شود و از افزودنی های غذایی شماره E نیست ژلاتین فاقد مواد نگهدارنده یا افزودنی های دیگر است و فاقد چربی، کلسترول و اجزای اسید اوریک است.

فواید ژله بریلو بی رنگ به این دلیل است که محتوای اصلی آن ژلاتین است، ماده ای که کلاژنی را که از پوست برخی حیوانات استخراج می شود، تامین می کند.
از جمله مزایای سلامتی مصرف مکرر ژلاتین عبارتند از:

به حفظ یک رژیم غذایی سالم کمک می کند می توان گفت که ژلاتین اساساً پروتئین خالص است، زیرا کلاژنی که در اصل با آن ساخته شده است شامل زنجیره ای از اسیدهای آمینه مربوطه است.

در نتیجه کالری دریافتی آن تقریباً صفر است بدون در نظر گرفتن شکر و طعم دهنده ها، به ازای هر پنج گرم آن تنها 17 کالری دریافت می کند.
سلامت پوست را ارتقا می دهد مصرف مداوم آن خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، زیرا حدود 30 درصد کلاژن را تامین می کند، پروتئینی حیاتی برای استحکام و لحن پوست همچنین باعث تقویت بافت های همبند این می شود.
سلامت استخوان ها را ارتقا می دهد منبعی از کلسیم، منیزیم، فسفر، سیلیکون و سایر مواد معدنی است که به بازسازی و تقویت سیستم استخوانی کمک می کند.
هضم مناسب را ترویج می کند این حاوی اسید آمینه ای به نام گلیسین است که اسید معده لازم برای هضم و جذب مواد مغذی را تحریک می کند. همچنین استفاده از پروتئین ها را افزایش می دهد.
مفاصل را تقویت می کند. التهاب را کاهش می دهد، به ویژه به دلیل توانایی آن در بازسازی غضروف مفصل.