تولدی عمده زغال گردو مرغوب

زغال گردو یکی از انواع زغال هاست که به تازگی موجب ایجاد شغل هایجدید شده است. زغال ماده ای سبک و شکننده به رنگ سیاه باقی مانده از نیم سوز شدن چوب یا تنه درختان یا دیگر قسمت های درخت است. قسمت اعظم زغال ها کربن است. این کربن ناخالص از ۸۵ تا ۹۸ درصد کربن خالص تشکیل شده است. زغال ها معمولا در دو نوع لیمو و فشرده هستند. کاربرد اصلی زغال لیمو برای قلیان هاست چون این نوع زغال یک دست و آرام می سوزد. 

تولدی عمده زغال گردو مرغوب

زغال گردو چیست و چه کاربردی دارد؟

زغال گردو چیست و چه کاربردی دارد؟ زغال گردو چیست؟ از پوست گردو استفاده های زیادی می شود. یکی از مصارف پوست گردو این است که برای طولانی کردن عمر زغال، پوست چوبی گردو را  به صورت آسیاب شده از آن زغال تولید می کنند. کاربرد پوست چوبی گردو برای دوام زغال در حال سوخت به اثبات رسیده است.

خرید پوست چوبی گردو به جهت تولید زغال انجام می شود. صادرات زغال پوست گردو به کشورهای دیگر نیز انجام می شود، این خاصیت، گردو را دارای اهمیت منحصر به فردی کرده است.

برای تهیه پوست گردو باید از شرکت های معتبر اقدام کرد چرا که بعضی سودجویان هسته آلو و پوست بادام آسیاب شده را با پوست گردو ترکیب می کنند. کشور های ترکیه و چین از جمله کشور هایی هستند که در زمره مصرف کنندگان زغال گردو در صنعت شان هستند.

تنها کاربرد پوست گردو، زغال نیست بلکه از آن برای سفید کردن زردی روی دندان، محافظت لثه ها، از بین بردن موهای زائد و حتی رنگ کردن موها استفاده می شود. 

مراکز خرید زغال گردو مرغوب

مراکز خرید زغال گردو مرغوب

برای خرید پوست گردو با کیفیت باید چند نکته را در نظر گرفت. اول این که از بهترین عرضه کننده ها خرید کنید، متوجه ناخالص های پوست گردو باشید،‌ سعی کنید پوست گردو را درست تهیه کنید، و از خرید پوست های نازک خودداری کنید.

با خرید زغال گردو به صورت مستقیم از مراکز خرید زغال گردو می توانیم از زغال بهتری بهره مند شویم، چرا که در سالهای اخیر با واردات زغال های فشرده تقلبی محبوبیت زغال های اصل و با کیفیت نیز کم شده است.

یکی از مزایای زغال گردو این است که دیگر از تنه درختان استفاده نمی شود و در نتیجه به طبیعت آسیب نمی رسد. دوم اینکه مواد اولیه زغال فشرده،  که زغال گردو از آن دسته است، از مواد بازیافتی طبیعی است که به وفور یافت می شود. زغال های فشرده  در شکل های مکعبی و با اندازه مناسب تولید می شود که نگه داری آسان تر است. زغال فشرده نسبت به دیگر زغال ها کاراتر است، البته زغال هایی هستند که بهترند اما به دلیل آسیب رسیدن به طبیعت ممنوع هستند. و در آخر از مزایای زغال فشرده هزینه کمتر آن است‌.