تولید کننده زغال چوب خوب

در حال حاضر تولید کننده زغال چوب خوب و مرغوب آن را در درجه کیفی متنوع و قیمت بسیار مناسب روانه بازار های متقاضی می کنند آنها این محصول را به صورت بسته بندی و فله ای عرضه می دارند که با توجه به حجم آن قیمت گذاری می شود.

تولید کنندگان زغال آن را از چوب مرغوب خشک در طی فرآیند سوختن به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می نمایند.

تولید کننده زغال چوب خوب

سوختن بدون جرقه زغال چوب

سوختن بدون جرقه زغال چوب

امروزه سوختن بدون جرقه زغال چوب یکی از دلایل محبوبیت این محصول محسوب می شود که افراد به خاطر جلوگیری از آتش سوزی و صدمه دیدن از آن به خوبی استقبال نموده اند.

شایان ذکر است که این نوع زغال اغلب در تهیه غذاهای کبابی، قلیان و غیره کاربرد دارد که به دلیل ویژگی های متعددی هم چون یکنواخت سوختن، ایجاد حرارت زیاد، عدم نیاز به چاق کردن، نداشتن اثر خاکستر زیاد، بدون داشتن دود و غیره از میزان عرضه و تقاضای خوبی بهره مند است.

معمولا این نوع زغال توسط تولید کنندگان با فرمولاسیون جدید از ضایعات چوب و گاهی هم چوب های مرغوب‌ توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن در کنار نیروی زبده و متخصص تولید می شود که با ویژگی های ذکر شده باعث ارتقای سطح کیفی آن شده و در بسته بندی های بسیار شیک به ‌صورت شمش ‌و تکه، روانه بازار های داخلی و خارجی می شوند.

امروز افراد به دلیل سهولت در مصرف و بهره بردن از خصوصیات زغال آن را در مسافرت ها، مشاغلی هم چون جگرکی و کبابی، آهنگری، پیکنیک ‌ها و غیره به کار می گمارند که زغال های مرکبات، لیمو و غیره از این جمله به شمار می روند.

واحد فروش زغال چوب خوب

واحد فروش زغال چوب خوب

در حالی واحد فروش زغال چوب خوب و در جه یک این محصول را در اختیار مشتریان متعدد خود قرار می دهند که میزان تقاضا برای آن روز به روز مطابق با کاربرد آن افزایش می یابد.

این مراکز پخش و فروش معمولا آنها را به طور مستقیم و به روش عمده از تولید کنندگان آن خریداری می کنند تا برای عرضه در فروشگاه های معتبر خود علاوه بر رفع نیاز، از قیمتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه برخوردار شوند که این خود باعث جلب اعتماد و رضایت مشتری و در نهایت خرید مستمری را به دنبال خواهد داشت.

باید خاطر نشان کرد گاهی این واحد فروش اقدام به عرضه آن به خارج از کشور می کنند که صادرات آن به کشورهای سفارش دهنده و تامین نیاز بازار آنها، باعث وارد شدن ارز به کشور و رشد چرخه اقتصادی آن می شود.