خرید انواع زغال فشرده در کرمانشاه

انواع زغال فشرده کرمانشاه به صورت فله و بسته بندی در بازار سراسر کشور قابل تهیه است. شاید برایتان جالب باشد که با پروسه تولید این محصول آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد کیفیت و کاربرد آن به دست آورید. البته قصد داریم جدیدترین شیوه های خرید و فروش این محصول در بازار کلان شهرها نیز به صورت اختصاصی بررسی کنیم.

خرید انواع زغال فشرده در کرمانشاه

از زغال فشرده چه می دانید؟

از زغال فشرده چه می دانید؟ احتمالاً در بازار زغال فشرده را دیده اید که بر روی آنها عبارت فشرده، بریکت یا صنعتی قید شده باشد. در یک تعریف ساده باید گفت که به انواع زغال که با فرآیند صنعتی و استفاده از دستگاه های مدرن تهیه و تولید می شوند، زغال فشرده می گویند. عمر تولید این نوع زغال در کشور به حدود ده سال می رسد و طی سالهای اخیر به علت قیمت ارزان به جایگزین مناسبی برای انواع ارقام تولید شده با زغال مرکبات و به شیوه سنتی بدل شده است.
فرآیند تولید زغال فشرده به این صورت است که ابتدا مواد اولیه مانند یعنی خاک اره ( از پرس کردن زغال چوب به دست می آید)، آهک و چسب های طبیعی را با یکدیگر مخلوط می کنند. خمیر به دست آمده را در قالب هایی معمولاً مستطیل شکل تحت فشار قرار می دهند و آنها را جهت پخت به کوره های مخصوص انتقال می دهند. در نهایت بریکت یا زغال فشرده قالبی پس از سرد شدن از قالب ها جدا و بسته بندی و راهی بازار مصرف می شوند. بریکت استوانه ای و مستطیلی شکل دو نمونه پرفروش از این محصولات هستند. باید اشاره کرد که سایز و ابعاد زغال فشرده صنعتی بین 10 تا 20 سانتی متر متغیر است.
از کاربرد زغال فشرده می توان موارد مصرفی آن یعنی استفاده در باربیکیو، منقل، قلیان و … اشاره نمود. قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی از جمله بزرگترین خریداران عمده زعال فشرده جهت تهیه کباب یا آماده سازی قلیان به شمار می آیند.

بازار خرید زغال فشرده کرمانشاه

بازار خرید زغال فشرده کرمانشاه در بازار خرید زغال فشرده صنعتی نسبت به مدل های قبل طی سالهای اخیر رونق چشمگیری داشته است. در این بین شناخت ویژگی های کیفی این محصول نقش مهمی در تعیین انتخاب برندهای تولیدی و جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خواهد داشت. اگر قصد خرید زغال فشرده کرمانشاه و دیگر مدل های موجود در بازار را دارید همواره به موارد زیر توجه کنید:

  • رنگ زغال باید سیاه و یکدست باشد.
  • زغال فشرده درجه یک هیچ گونه ترک خوردگی ندارد.
  • سایز زغال باید استاندارد و بدون شکستگی باشد.
  • زغال مرغوب فشرده بدون هیچ گونه بو یا دود است.
  • قیمت آنها در بازار سراسر کشور تقریباً یکسان است.

برای خرید زغال رنگی فشرده ارزان با نرخ های رقابتی جهت عرضه به بازار کلان شهرها و مراکز استان ها می توانید از طریق این مرکز و متخصصان فروش سفارشات عمده خود را ثبت کنید.