خرید بهترین زغال فشرده در یزد

برای ایجاد کیفیت در  هر محصول باید به چند  عامل توجه کرد که می توان به امکانات  تولیدی آن محصول و چگونگی ابزار آلات به کار گیری و همچنین تجربه ،علم و آگاهی لازم در زمینه  محصولی که تصمیم به  تولید آن داریم  اشاره کرد.

خط تولید زغال فشرده یزد توانسته است با به کار گیری تمام امکانات موجود در تولید این محصول باکیفیت ترین و مرغوبت ترین زغال را روانه بازار کند .

خرید بهترین زغال فشرده در یزد

روش تولید زغال فشرده در کارخانه

روش تولید زغال فشرده در کارخانه برای تولید زغال فشرده در ایران مشکلات زیادی وجود دارد از آنجایی که مواد اولیه زغال از مواد بازیافتی صنعتی و خانگی است متاسفانه مردم ایران در تفکیک زباله ها و برگشت آن ها در چرخه تولید علم  چندانی ندارند .

در تولید زغال فشرده از خاک اره ،خاک زغال و پوست گردو استفاده می کنند  امروزه زغال در کارخانه  به صورت شکل های مختلفی تولید می شود .

در صورت استفاده از چوب روس و ام دی اف در زغال باعث پایین آمدن کیفیت در زغال می شود .همچنین استفاده  پوست گردو به دلیل  خاصیت چرب بودن آن باعث بالا رفتن کیفیت در زغال می شود. 

به طور کلی روش تولید زغال به دو صورت انجام میگیرد 

•روش صنعتی :در این روش تولید کنندگان در کارخانه با استفاده از کوره های بزرگ با هزینه کمتر و میزان بیشتری زغال تولید می کنند از مزایای تولید زغال با این روش می توان به ایجاد آلودگی کمتر ،کیفیت بالاتر، زغال حرفه ای تر و خطر کمتر اشاره کرد.

•روش سنتی :این روش که از سالها پیش در میان مردم رواج داشت و متحمل سختی های زیادی می شدند در این روش باید زمین را تا یک متر دیوار چینی میکردند و چوب و پوسته برنج و خاکستر را درون کوره می‌ریختیم و بعد از چند روز و سر زدن های پی در پی زغال را به مرحله تولید می رساندن  .در این روش هزینه زیادی بابت پوست برنج، خاکستر  و سوخت صرف می شد و  تولید کمتری داشت.

امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه ها از روش سنتی کمتر استفاده میکنند و بیشتر تولید زغال به صورت صنعتی می باشد 

قیمت روز زغال فشرده یزد

قیمت روز زغال فشرده یزد قیمت روز زغال فشرده  امروزه با بالا رفتن هزینه های جای متغیر می باشد .همچنین قیمت زغال بستگی به کیفیت و نوع آن  می باشد .

در صورت نیاز به زغال فشرده یزد  می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید .و محصول ما را با بهترین کیفیت به راحتی و به صورت آنلاین  خریداری کنید  

در صورت خرید عمده نیز می توانید به نمایندگی پخش ما تماس بگیرید .