خرید زغال قلیان لیمویی به صورت عمده

زغال ماده ای سیاه رنگ است که در مقایسه با حجمش وزن بسیار کمی دارد. چوب در اثر حرارت بالا، آب و گاز موجود در خود را از دست داده و بدین ترتیب زغال تولید می شود. زغال قلیان لیمویی از جمله انواع زغال است که چون از سوختن چوب درخت مرکباتی چون پرتقال، نارنج و لیمو به دست می آید به این نام معروف شده و معمولا در قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. خرید زغال قلیان لیمویی به صورت عمده

زغال قلیان لیمویی چه کاربردی دارد؟

زغال قلیان لیمویی چه کاربردی دارد؟ امروزه زغال ها در طرح و بسته بندی متفاوت برای مصارف خانگی یا در کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع زغال قلیان را میتوان در هشت مورد زغال چینی، زغال قالبی، زغال لیمویی، زغال کبابی، زغال فشرده، زغال فشرده پسته، زغال بامبو و زغال نارگیل دسته بندی کرد. درمیان تمامی زغال ها، زغال قلیان لیمویی تولید شده از چوب درخت مرکبات، متمایز از سایر زغال هاست.

زغال قلیان لیمویی بوی خاصی نداشته و موجب سردرد نمی شود و همچنین این زغال به سرعت خاموش نشده و به گونه ای یکنواخت و آرام می سوزد و هیچگونه جرقه ای نمی زند. این زغال امروزه در بسته بندی های متفاوت در بازار عرضه می شود و کاربرد زغال لیمویی به طور معمول در مصرف قلیان است.

زغال لیمویی بسیار صاف و براق و بدون خلل و شکاف است و برای تولید باکیفیت آن نیاز به فشار و حرارت بالا می باشد. برای تشخیص زغال لیمویی مرغوب از نوع بی کیفیت آن وجود رگه های قهوه ای رنگ در بافت آن است که نشانه ی عدم کیفیت در این زغال است و از نشانه های دیگر عدم کیفیت زغال لیمو می توان به دود زیاد آن اشاره نمود که در اصطلاح به آن زغال خام می گویند.

قیمت انواع زغال قلیان لیمویی

قیمت انواع زغال قلیان لیمویی قیمت زغال قلیان لیمویی در بازار زغال ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله ی این عوامل می توان به درجه ی کیفیت و نوع بسته بندی آن اشاره نمود که این کیفیت ناشی از خط تولید پیشرفته و وجود کوره های زغال پزی مدرن در سیستم تولید زغال است. دیگر عامل تعیین کننده قیمت، اقلیمی است که زغال در آن تولید می شود.

صادرات زغال قلیان برندهای ایرانی در کشورهای حاشیه ی خلیج فارس در حال انجام است و ایران از طریق تولید و عرضه ی زغال مرغوب به سایر کشورها بازار پر رونقی برای خود ایجاد کرده است. با مراجعه به سایت شرکت های فعال در زمینه ی تولید و عرضه ی زغال قلیان می توان از قیمت و مرغوبیت انواع زغال مطلع گشت.