خرید مستقیم زغال قلیانی عمده

زغال قلیانی عمده برای قهوه خانه ها، کافه ها و قلیان سرا ها، بسیار به صرفه است. این مراکز انواع زغال را از کارگاه های تولید این کالا به صورت مستقیم و در حجم بالا خریداری می کنند. 

کارگاه ها و شرکت های تولید زغال، با استفاده از کوره ها و دستگاه های مخصوص، از انواع چوب، کاه و … زغال را تولید می کنند. فروش ویژه زغال به صورت عمده دارای تخفیف های بالا و قیمت پایین است. 

خرید مستقیم زغال قلیانی عمده

نحوه تشخیص زغال قلیانی از سایر نمونه ها

نحوه تشخیص زغال قلیانی از سایر نمونه ها برای تهیه زغال قلیان، معمولا از چوب استفاده می کنند. چوب هایی که قابل استفاده نیستند، به کوره منتقل می شوند تا به زغال تبدیل شوند. در تولید زغال از مواد دیگری هم استفاده می شود؛ موادی چون، کاه، خاک اره، پوست گردو و …نیز به زغال اضافه می شوند. با توجه به ترکیب اولیه و نحوه تولید زغال، کیفیت محصول نهایی هم متفاوت است. 

در گذشته از زغال برای گرم کردن محیط هم استفاده می شد اما امروزه بیشترین کاربرد زغال برای افروختن شعله قلیان و پخت کباب است. با توجه به کاربرد زغال، نوع آن هم فرق می کند.

برای تولید زغال قلیان، از چوب درختان خوشبو استفاده می کنند. درختانی چون لیمو شیرین، پرتقال، بلوط، پسته، سیب و … زغال مخصوص قلیان باید بدون بو و بدون دود باشد، به آرامی بسوزد و خاموش نشود؛ در صورت خاموش شدن، با باد بزن سریعا روشن شود. زغال مرعوب کاملا می سوزد و خاکستر کمی هم به جا می گذارد. 

راه هایی برای تشخیص زغال قلیانی با کیفیت وجود دارد که به اختصار بیان می شود :

  • زغال باید سریع آتش گرفته و قرمز شود و دیر خاموش شود. 
  • جرقه نداشته باشد. 
  • بدون دود و بدون بو باشد؛ دود زغال باعث سر درد می شود. 
  • به طور کامل بسوزد و خاکستر کمی هم باقی بگذارد. 

با توجه به روش تولید زغال، چند نوع زغال وجود دارد. این محصول هم به صورت سنتی و هم به صورت صنعتی قابل تولید است. زغال سنتی از چوب درختان و در کوره تولید می شود. زغال صنعتی، از ترکیب ضایعات چوب و ضایعات گیاهان به دست می آید. 

بهترین چوب برای تهیه زغال قلیان، چوب درخت لیمو است که بسیار مقاوم است و بسیار آرام می سوزد. در تهیه زغال صنعتی از موادی چون زغال سنگ، چوب خیزران، نارگیل و … استفاده می کنند. 

انواع زغال قلیان :

  • زغال بامبو : ظاهر هرمی شکل، سوخت آرام، بوی خوب، کیفیت بالا، خاکستر کم روی زغال از ویژگی های این زغال است. 
  • زغال جکسون : دایره ای شکل و کوچک، بدون بو، بدون جرقه، دود کم، کیفیت بالا از ویژگی های زغال جکسون است. 
  • زغال فشرده : از ترکیب ضایعات گیاهی و تکه های چوب به دست نی آید. با توجه به ترکیب اولیه دارای کیفیت های متفاوتی است. دوستدار محیط زیست و قیمت پایین از ویژگی های این زغال است. 
  • زغال طاق : از درخت طاق که بومی بیابان است به دست می آید، برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، تولید نمی شود. 

فروش ویژه زغال قلیانی با قیمت عمده

فروش ویژه زغال قلیانی با قیمت عمده

کارگاه ها و شرکت های تولید کننده انواع زغال، این محصولات را با قیمت های عمده و پایین در اختیار مصرف کنندگان عمده شان قرار می دهند. 

نمایندگی ها انواع زغال قالبی و سنتی را با کیفیت های مختلف عرضه می کنند. زغال دختان مرکبات، از مرغوب ترین زغال ها هستند که نوع مچی و سکه ای آن از بقیه با کیفیت تر و پر فروش تر است. 

تولید کنندگان برای مشتریان عمده خود از فروش ویژه و قیمت های پایین استفاده می کنند.