خط تولید زغال حبه ای فشرده

زغال حبه ای فشرده به منظور جلوگیری از قطع درختان بیشمار و صرفه جویی در قطع کردن درختان تولید می شود. خط تولید زغال حبه ای فشرده، علاوه بر استفاده بیشمار از حرارت در تولید این محصول، از فشار نیز برای فشرده کردن محصولات استفاده می کنند. بعد از اینکه محصول را با دما و فشار بالا فشرده می سازند، آن را در بسته بندی های مختلف قرار داده و عرضه می نمایند. 

خط تولید زغال حبه ای فشرده

سرخ و پرحرارت بودن زغال حبه ای

سرخ و پرحرارت بودن زغال حبه ای یکی از دلایل استفاده از زغال حبه ای سرخ و پرحرارت بودن زغال است. زغال های حبه ای بعد از آتش زدن به راحتی مشتعل می شوند و نیازی به استفاده از مواد آتش زا مانند نفت و بنزین زیاد ندارید. بعد از اینکه زغال را آتش زدید، دما و حرارت برای مدت زیادی در زغال باقی می ماند و زغال به راحتی گرمای خود را از دست نمی دهد. 

در زغال فشرده به دلیل فشرده بودن، تمامی ذرات با قدرت بسیار زیادی در کنار هم قرار گرفته اند و به راحتی در دماهای پایین به خاکستر تبدیل نمی شوند به همین دلیل این زغال ها باید در ابتدا به مقدار زیادی حرارت ببینند تا به خاکستر تبدیل شوند. پر حرارت بودن این نوع زغال باعث تسریع در کار می شود و کباب با سرعت بیشتری مغز پخت می شود، بنابراین می توان از زغال برای پخت کباب های بیشتری بهره برد بدون اینکه به محصول نهایی آسیب برسد. 

سرخی زغال نشان از خوب سوختن آن دارد. موردی که در این موقع باید به آن توجه نمود این است که زغال باید در تمانی نقاط به یک اندازه سرخ شده باشد و در مکانی بیش از اندازه سرخ و در مکان دیگر بیش از اندازه سیاه نباشد. اگر سرخی زغال در تمامی مکان ها به یک اندازه باشد، تمامی کباب ها به صورت یکدست می پزند و باعث می شود کباب در مکانی نپخته و در قسمتی سوخته نشود. 

شرکت فروش زغال حبه ای فشرده

شرکت فروش زغال حبه ای فشرده شرکت فروش زغال حبه ای، برای فروش محصولات خود به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت سفارش و فروش محصولات خود می کند. زغال حبه ای فشرده در بسته بندی های کوچک و یا بزرگ به فروش می رسند که مکانهایی که از زغال به صورت عمده استفاده می نمایند، محصول را در بسته بندی های ۱۰ کیلویی و یا بیشتر خریداری می کنند. 

برای خرید از شرکت فروش زغال حبه ای می توانید زغالها را از سایت ما سفارش دهید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.