راهنمای خرید زغال فشرده قالبی

جهت خرید زغال فشرده قالبی شما می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید یک زغال خوب خوب انتخاب نمایید :

عموما از زغال فشرده قالبی خوب دارای ابعاد یکدست تری می باشد و همچنین رنگ آنها به صورت یکنواخت بوده و به رنگ قهوه ای سوخته متمایل به مشکی است.

راهنمای خرید زغال فشرده قالبی

از زغال فشرده قالبی چه می دانید؟

از زغال فشرده قالبی چه می دانید؟ از انواع ذغال های رایج صنعتی می توان زغال فشرده قالبی را نام برد که دارای کاربردهای فراوانی در زندگی امروزی می باشد. جهت ساخت زغال فشرده قالبی، ابتدا چوب را آسیاب می نمایند و سپس با استفاده از چسب زغال فشرده که از نشاسته و صمغ گیاهان به دست می آید، چوب را با خاکستر مخلوط می‌نمایند.

در مرحله بعدی مخلوطی را که به دست آمده تحت فشار و حرارت قرار می دهند. خروجی به دست آمده از مرحله قبل را در اشکال مختلفی نظیر تخم مرغی، استوانه‌ای و چهارگوش قالب گیری می نمایند.

در تهیه زغال فشرده قالبی عموماً یک سری مواد افزودنی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که برخی از آنها عبارتند از : پارافین، خاک اره، نیترات سدیم و آهک.

جهت تهیه زغال فشرده قالبی عموما دو روش کلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته جهت تهیه این نوع قال از روش‌های سنتی استفاده می‌شد که زمان بر بود. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده، جهت تهیه زغال ها عموما از کوره های صنعتی بهره می‌گیرند.

عرضه مستقیم زغال فشرده قالبی

عرضه مستقیم زغال فشرده قالبی برندهای مختلفی اقدام به عرضه انواع زغال نموده اند. مطمئن ترین راه برای عرضه و خرید این محصول، مراکز پخش آن ها می باشد. اگر قصد دارید این محصول را تهیه کنید بهتر است آن ها را از درب کارخانه ها خریداری کنید. بدین ترتیب، به دلیل حذف واسطه ها، این محصول را می توان با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر تهیه نمود. اما راه دیگر، مراجعه به نمایندگی های عرضه این محصول است که با اندکی سود این محصولات را به بازار عرضه می کنند.

هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد به طبع، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود. محصولات بی کیفیت نیز با قیمت ارزان تری در بازار وجود دارند. روش دیگری نیز برای عرضه زغال فشرده وجود دارد که می توان به استفاده از سایت ها و پیج های اینستاگرامی یا همان صفحات مجازی اشاره نمود که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده اند و بهترین شیوه این است که با مراجعه به این گونه سایت ها و انتخاب محصول مورد نظر آن را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. در این روش، مسافرت های درون شهری نیز کاهش یافته و به راحتی می توان کالای خود را سفارش داده و سپس در محل مورد نظر تحویل گرفت.