سیم افشان یک و نیم در مشهد با قیمت مناسب به فروش می رسد.

جریانی که باید از یک سیم افشان یک و نیم عبور کند به طور کلی اندازه سیم مورد استفاده را تعیین می کند. جریانی که باید از یک سیم عبور کند به طور کلی اندازه سیم مورد استفاده را تعیین می کند برخی مانند سیم هایی که میکروپروسسورها را به هم متصل می کنند میکروسکوپی هستند.

شما دیگران دارید، سیم های انتقال نیرو دارید اغلب قطر آنها یک اینچ است آنها بزرگ هستند به ظرفیت حمل جریان یک سیم اشاره می شود و در اینجا اصطلاح ampacity است.

سیمی که برای جریان خیلی کوچک است، به دلیل مقاومت سیم، ولتاژ بیش از حد را کاهش می دهد و در بسیاری از موارد باعث اتلاف برق سیم می شود. اگر سیمی دارید که خیلی کوچک است و جریان زیادی را از طریق آن می‌فرستید، به دلیل مقاومت بالاتر سیم، توان بیشتری را به شکل وات کاهش می‌دهد. این می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سیم شود این به طور بالقوه می تواند باعث آتش سوزی شود.

سیم با اعداد گیج مشخص می شود حداقل شش استاندارد صنعتی مختلف برای اختصاص یک اندازه سیم خاص به یک شماره سنج خاص وجود دارد که همه آنها یکسان نیستند.

متداول ترین سیستم مورد استفاده، گیج سیم آمریکایی (AWG) است ما یک جدول 3-4 در متن شما داریم که جدول American Wire Gauge را نشان می دهد. موارد زیر را مشخص می کند یک عدد سیم سنج آمریکایی اختصاص می دهد و از 0000 شروع می شود و تا 30 می رسد.

قطر سیم را مشخص می کند. سطح مقطع را بر حسب میل دایره ای مشخص می کند همچنین اهم در هر 1000 فوت سیم مسی آنیل شده را در دمای مشخصی 20 درجه سانتیگراد مشخص می کند فرآیند بازپخت به پردازش سیم در طول تولید برای به حداکثر رساندن رسانایی مربوط می شود.