شال مبل مکرومه جایگرین پتو ژله ای شد

مبل شما ارباب بی چون و چرای اتاق نشیمن است تلویزیون نگاه می کنی، کتاب می خوانی، می خوابی، غذا می خوری… نشسته، دراز کشیده، خمیده، خمیده،… تنها، در جمع شیرین، با بچه هایت، با دوستان… خلاصه اینکه مبل جاودانه است تقریبا در هر صورت، این یک داستان عاشقانه است.

استفاده از شال مبل مکرومه به عنوان پتو نیز می باشد

به همین دلیل است که انتخاب هرگز پیش پا افتاده نیست برعکس طولانی است، پر از دام و شک و تردید صندلی باریک یا عمیق؟ بالا یا پایین کمر؟ جلسه آرامش یا عادی؟ نرم یا سفت؟ انتخابی که ساعت ها، روزها و گاهی هفته ها طول می کشد و این تازه شروع است زیرا پس از آن باید پارچه و رنگ را انتخاب کنید رنگ!

قبل از انتخاب رنگ مبل چه چیزی را باید ارزیابی کنید
آیا رنگ های قوی را دوست دارید، اما آیا روی مبل زیبا به نظر می رسند؟ آیا چالش برانگیز نخواهد شد؟ چند تا سوال ما برای همه پاسخ های مشخصی نداریم اما ما توصیه هایی داریم که می توانیم به شما بدهیم قبل از اینکه به رنگ مناسب فکر کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اگر مجبورید مبل را در فضای بزرگی قرار دهید، می توانید با رنگ های روشن یا تیره بازی کنید که تا زمانی که مبل بزرگی نباشد، با شکل و رنگ بقیه اتاق کمرنگ می شود یک بافت سخت یا طرح دار در یک مبل گوشه ای بسیار سنگین خواهد بود در یک محیط کوچک به جای آن رنگ های سفید، خاکستری یا بژ را انتخاب کنید که نور می بخشد و احساس وسعت می دهد.

استدلال مشابهی برای اندازه اتاق را می توان با روشنایی انجام داد یک اتاق بسیار روشن به شما این امکان را می دهد که مبل های تیره یا با رنگ های شدید را قرار دهید. برعکس، محیطی با نور طبیعی کم نیاز به پارچه های روشن و روشن دارد.

زوج جوانی که تمام روز کار می کنند و فقط عصرها از خانه لذت می برند، می توانند یک مبل چرمی بسیار سبک بخرند خانواده ای با بچه ها و دوستان 4 پا حتما باید کمی بیشتر توجه کنند.

رنگ های بسیار روشن یا تیره هر نقطه و هر خرده ای را به زیبایی نمایان می کند اما اگر نمی خواهید از استایل توتال وایت چشم پوشی کنید، بهتر است به مبل راحتی با روکش جداشدنی یا پارچه ای که به راحتی تمیز می شود، مانند چرم اکو، فکر کنید.

سبک مبلمان.
مبل به دلیل عظمتی که در داخل یک اتاق دارد، باید مطابق با حال و هوای مبلمان باشد یک طرح مینیمال نیاز به مبل تک رنگ سفید یا خاکستری یا رنگی قوی دارد که به طور قاطع خودنمایی کند.

یک اتاق نشیمن مدرن می تواند رنگ های بسیار متفاوتی را در خود جای دهد، حتی یک انتخاب زیبا دو رنگ یا چند رنگی بسیار جوان در یک خانه به سبک روستایی، رنگ های طبیعی انتخاب مناسبی هستند.