شیلنگ لاستیکی باد موجب آتش سوزی در آپاراتی شد

شیلنگ لاستیکی باد مکش تقویت شده با مارپیچ PVC به طور گسترده در سیستم های کانال هوا، تهویه مطبوع و تهویه، حذف گرد و غبار و دود، کابل کشی تلفن استفاده می شود.

همچنین می توان از آن در صنعت نجاری به عنوان بخشی از سیستم حمل و نقل محصولات جانبی استفاده کرد. شیلنگ های این سری را می توان در هنگام تخمگذار ارتباطات ساختمان مورد استفاده قرار داد.

به عنوان یک پوشش عایق برای سیم کشی عمل می کند و از آن نه تنها در برابر آسیب های مکانیکی بلکه از تأثیرات مضر محیطی نیز محافظت می کند.

این امر به دلیل کیفیت عایق خوب شیلنگ ها و همچنین قابلیت ساخت بالای آنها حاصل می شود. علاوه بر این، آستین های سری 1610N سازگار با محیط زیست و غیر سمی هستند.

شیلنگ

این خاصیت که مزیت بی شک این دسته از محصولات است، امکان استفاده از آن ها را در تمام زمینه های صنعتی و همچنین در مصارف خانگی و کشاورزی می دهد.

برگشتیکی از اصلی ترین فعالیت های منظم در کشور و مناطق حاشیه شهر، آبیاری گیاهان است. بدون آبیاری، نگهداری چمن در شرایط مناسب و رشد محصول مناسب غیرممکن است.

به ندرت در زمین های شخصی می توانید یک سیستم آبیاری ثابت مجهز پیدا کنید. در بیشتر موارد، از شیلنگ های آبرسانی انعطاف پذیر استفاده می شود که به یک سیستم تامین آب مرکزی یا یک چاه جداگانه متصل می شوند.

در گذشته، شیلنگ لاستیکی از بخش‌ها و ساختارهای مختلف، کلاسیک این ژانر محسوب می‌شد. نمایندگان تقویت شده این کلاس از تجهیزات آبیاری با استحکام و دوام بالا متمایز شدند.

لاستیک در زیر نور آفتاب و نوسانات دما ترک می خورد، اما عیب اصلی شلنگ لاستیکی وزن زیاد آن است. هنگامی که در اطراف باغ کشیده می شود، علاوه بر ایجاد مزاحمت برای انسان، به فضاهای سبز شکننده نیز آسیب می رساند.

تا همین اواخر، پلاستیک های مختلف با منشاء مصنوعی به عنوان جایگزینی شایسته برای لاستیک عمل می کردند. لوله‌های پی وی سی برای آبیاری بسیار سبک‌تر از لوله‌های لاستیکی هستند، اما دارای معایب پیچ خوردگی و پیچ خوردن هستند.