صادرات زغال سکه ای فشرده به دیگر کشور ها

 شرکت ما توانستیم با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین انواع زغال های سکه فشرده را تولید کند. این محصول از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند که توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند.

همچنین این محصول توانسته طرفداران متقاضی زیادی را در خارج از کشور داشته باشد بنابراین صادرات زغال سکه ای فشرده در حجم گسترده انجام می‌شود و باعث به دست آوردن ارزآوری های زیادی برای کشور شده است

صادرات زغال سکه ای فشرده به دیگر کشور ها

منظور از زغال سکه ای فشرده چیست؟

منظور از زغال سکه ای فشرده چیست؟  بیشترین ماده تشکیل دهنده زغال سکه ای فشرده کربن است که کربن ناخالص حدود ۹۸ درصد کربن را تشکیل داده است.

 ذغال فشرده معمولاً به شکل سکه ای در کارخانه ها تولید می‌شود که این به علت سهولت در استفاده آن می باشد معمولاً زغال سکه ای خالص ویژگی‌های منحصر به فردی دارد از جمله اینکه در هنگام سوختن دود نمی‌کند، با دوام است و احتیاج به بازشدن مداوم ندارد و خاموش نمی شود.

 همچنین مقدار زیادی خاکستر تولید نکند و جرقه نزنند و آسیب‌رسان نباشد.

 ذغال سکه‌ای از بهترین و با کیفیت ترین زغال ‌های تولید شده می باشد. اگر زغال سکه ای لیمو باشد معمولاً از درختانی مانند لیمو پرتقال و سایر مرکبات تهیه شده است.

 زغال سکه با کیفیت هیچ گونه گاز سمی از خود متصاعد نمی‌کند و استفاده از آن برای مصارف مختلفی از جمله قلیان کشیدن و یا زغال کبابی هیچ گونه ضرری به انسان وارد نمی کند.

 زغال سکه معمولاً به دو صورت بسته بندی شده و یا به صورت فردی به فروش مناسب زغال سکه بسته بندی شده کیفیت بالایی دارد.

قیمت خرید زغال سکه ای فشرده در بازار

قیمت خرید زغال سکه ای فشرده در بازار  قیمت انواع زغال سکه ای فشرده به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله برند و شرکتی که محصولات تهیه و تولید می‌کند می‌تواند در قیمت‌گذاری آن موثر باشد.

به طوری که هر چقدر این شرکت معتبر تر باشند و جزء برندهای معروف باشند محصولاتی که تولید می‌کنند کیفیت بالایی دارد و به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

 می توان گفت کیفیت، ابعاد، نوع بسته بندی و وزن زغال در هر بسته نیز از عواملی هستند که در قیمت گذاری آن موثر هستند.

برای خرید زغال سکه فشرده مرغوب و با کیفیت به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت ما اقدام کنید و بهترین و با کیفیت ترین انواع زغال سکه ای را از ما تهیه کنید.

این محصول در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد.

شما می توانید با خرید در حجم عمده از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید تا برایتان مقرون به صرفه باشد.