صادرات زغال فشرده ایران به دیگر کشور ها

زغال های فشرده، نسل جدیدی از زغال ها می باشند که جایگزین نوع قبلی آنها شده‌اند. استفاده از این محصولات، سازگاری بسیاری با محیط زیست دارد. چرا که مانع از قطع درختان می شود و از طرفی ضایعات چوبی را نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زغال فشرده ها کاربرد بسیار متنوعی دارند. علاوه بر این تنوع در تولید آنها نیز بالا می باشد. در این مطلب به بررسی صادرات زغال فشرده ایران به دیگر کشورها خواهیم پرداخت. تا انتها آن را دنبال نمایید.

صادرات زغال فشرده ایران به دیگر کشور ها

مشخصات زغال فشرده ایرانی چیست؟

مشخصات زغال فشرده ایرانی چیست؟ مشخصات زغال فشرده ایرانی به شرح زیر می باشد:

زغال چینی ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند. زغال های سکه ای، مکعبی و استوانه ای از متداول ترین آنها می باشند. معمولاً در ساخت آنها از گرد زغال، گرد آهک و همچنین ضایعات چوبی مانند پوسته سخته گردو، نارگیل، پسته و  پوست درختان مانند مرکبات استفاده می شود که موجب خوش عطر شدن آنها هم می شود.

زغال های فشرده ایرانی را می‌توان برای پخت غذا، اهداف گرمایشی و همچنین اهداف تفریحی مورد استفاده قرار داد. زیرا گرمای بسیار مناسبی دارند و به راحتی روشن می شوند و مدت زمان می سوزند. از این رو در شومینه ها از آنها به فراوانی از آنها استفاده می شود.

علاوه بر این طعم غذا را نیز دچار تغییر نمی کنند. برای همین برای پخت کباب به کار گرفته می‌شوند. هنگام سوختن جرقه به اطراف پخش نمی‌کنند و در محیط بسته می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. میزان دود ناشی از آن ها بسیار کم و ناچیز بوده و مشکلاتی مانند سردرد را ایجاد نخواهند کرد. از دیگر مشخصات زغال لیمو ایرانی این است که  از چسب های طبیعی و با کیفیت در ساخت آنها استفاده می کنند.

در قالب بسته بندی های مناسب و قابل حمل عرضه می گردند. از این رو به راحتی می توان آنها را در حین سفر نیز با خود به همراه داشت. به همین خاطر در بازارهای بین‌المللی نیز متقاضیان بسیاری دارند. به طوریکه صادرات این محصولات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه موجب ارزآوری بسیار مناسبی برای کشور می گردد. گفتنی است که این زغال ها در کوره های صنعتی و پیشرفته تولید می شوند.

قیمت بهترین زغال فشرده ایران در بازار

قیمت بهترین زغال فشرده ایران در بازار  برای اطلاع از قیمت دقیق بهترین زغال فشرده ایران در بازار می توان از طریق شماره های درج شده در سایت از کارشناسان فروش، کمک گرفت. در مجموع باید گفت قیمت زغال بلوط ایرانی مرغوب به عوامل متعددی بستگی دارد. ترکیبات به کار رفته در آنها مهمترین عامل می باشد. به عنوان مثال زغال فشرده پسته، زغال فشرده گردو، بامبو، نارگیل و غیره هر یک قیمت خاص خود را دارند. میزان تقاضا برای خرید را نیز می توان به عوامل افزود.