عرضه مستقیم زغال شمش فشرده

عرضه مستقیم زغال شمش فشرده، در کاهش قیمت نهایی این محصول موثر است. در بازارهای عرضه بدون واسطه انواع زغال، به دلیل عدم وجود دلالان، بهترین محصولات با قیمتی نازل به دست خریداران می‌رسد. نحوه فروش زغال شمش یکی از فاکتورهای مهم در ثبات قیمت این محصول است. در بازار عرضه آنلاین خریداران می‌توانند محصولاتی مرغوب را با نرخ استاندارد تهیه کنند. 

عرضه مستقیم زغال شمش فشرده

آموزش تهیه زغال شمش فشرده

آموزش تهیه زغال شمش فشرده

در خط تولید و تهیه زغال شمش فشرده، از دستگاههای صنعتی مدرن استفاده می‌شود. مهمترین این دستگاهها شامل تجهیزات خرد کن، دستگاه خشک کن، مکنده ها، میکسرها، دستگاههای فشرده سازی و کوره‌های صنعتی هستند که بسته به نوع دستگاه و کارایی آن، کیفیت زغال تولیدی متغیر خواهد بود.  

مهمترین ماده اولیه در تولید زغال فشرده، ضایعات بسیار کوچک چوب و الوار است و به علت پایین بودن قیمت این ضایعات، تولید زغال فشرده، بسیار سود دهی بالایی دارد. در تولید زغال فشرده شمش، زغال حاصل از سوختن خاک اره و ضایعات چوب را به صورت فشرده در می‌آورند.

پس از فشرده سازی، ماده به دست آمده در قالبهایی با اشکال مختلف قالب‌گیری می‌شود. برخی از واحدهای تولیدی زغال فشرده از انواع چسب صنعتی برای هر چه فشرده تر شدن زغال استفاده می‌کنند. اما این امر موجب افزایش کربن موجود در زغال و در نتیجه ایجاد مضرات بیشتر می‌گردد.

تولید زغال فشرده، دارای کمترین حجم از پسماند است و به همین دلیل از حیث زیست محیطی کمترین آسیب را به همراه دارد. زغال فشرده دارای کمترین میزان رطوبت است و این امر موجب شده که بهترین سوخت را داشته باشد.

قیمت فروش انواع زغال فشرده

قیمت فروش انواع زغال فشرده

قیمت فروش انواع زغال فشرده بر اساس فاکتورهای ذیل تعیین می‌شود:

  • کیفیت چوب مورد استفاده در تولید زغال
  • نحوه تولید و فرآوری زغال شمش
  • حجم خرید و نحوه فروش به صورت با واسطه یا مستقیم
  • نوسانات قیمت زغال و فرآورده‌های جانبی آن در بازارهای جهانی و بازار داخلی

قیمت زغال فشرده به دلیل نوسانات بازار و تغییرات نرخ ارز، قیمتی ثابت نیست. از آنجا که عامل قیمت، نقش تعیین کننده ای در فرآیند تجارت این محصول دارد، لازم است خریداران عمده و فعالان حوزه صادرات انواع زغال، پیش از سفارش و خرید کلی، از نرخ بروز این محصول کسب اطلاع نمایند.

زغال یکی از پر مصرف ترین فرآورده‌های چوب در جهان است که قیمت آن به صورت مستقیم با حجم تولید چوب و قیمت چوب در بازارهای بین‌المللی مرتبط است. در این میان میزان تقاضا و حجم عرضه نیز در کاهش یا افزایش قیمت زغال تاثیرگذار است.

در کشور ما مراکز عرضه مستقیم، به عنوان معتبرترین مراجع فعال در حوزه تجارت انواع زغال، این محصول را با نرخ مناسب و اقتصادی ارائه می‌کنند. این مراکز علاوه بر فعالیت در زمینه تامین نیاز بازار داخلی، صادرات انواع زغال مرغوب ایرانی به کشورهای مختلف را در دستور کار قرار داده اند.