عرضه کننده زغال بلوط شیراز

زغال بلوط باقی مانده از سوخته شدن تنه و شاخه های درخت بلوط به دست می آید. در حقیقت با سوختن چوب درخت ته مانده آن به کربن با خلوص بالا تبدیل می شود و از آن به عنوان منبع انرژی می توان استفاده نمود. زغال استفاده های متعددی دارد از جمله در پخت و پز و در بحث گرمایش زمستان کاربرد دارد.

عرضه کننده زغال بلوط شیراز

فرق زغال بلوط با زغال لیمو در چیست؟

فرق زغال بلوط با زغال لیمو در چیست؟ زغال هر نوع درختی دارای کاربرد جداگانه است بعضی از زغال ها برای پخت و پز مناسب است و بعضی از زغال ها برای استفاده در شومینه و گرما دهی و بعضی دیگر از زغال ها برای قلیان کاربرد دارد.

با سوزاندن تنه درختان مرکبات به خصوص لیمو، زغال لیمو به دست می آید. از این زغال برای مصارف متعددی استفاده می شود. تنه درختان مرکبات به خصوص لیمو از فشردگی بالایی برخوردار است در نتیجه زغال به دست آمده از آن نیز همان فشردگی را دارا می باشد. این نوع زغال در عین اینکه از حرارت بالا و ماندگاری خوبی برخوردار است گاز های سمی کمتری نسبت به زغال های دیگر تولید می کند. 

بلوط درختی تنومند تر از درخت مرکبات است در نتیجه زغال به دست آمده از آن از کیفیت و مرغوبیت بالاتر و دوام بیشتر در حفظ دما برخوردار است. زغال این درخت در ایران تولید بسیار پایینی دارد و صادرات آن به کشور های دیگر ممنوع می باشد چرا که قطع این درختان آسیب شدیدی را به محیط زیست وارد می کند. 

نمایندگی فروش زغال بلوط شیراز

نمایندگی فروش زغال بلوط شیراز معمولاً شرکت ها و مراکز تولیدی در شهرها و حتی کشور های مختلف با ایجاد نمایندگی محصولات خود را به فروش می رسانند. کارخانه های تولید زغال نیز از این امر مستثنی نبوده و فروشگاه ها و مغازه ها در شهر های مختلف به عرضه و فروش زغال بلوط شیراز فعالیت دارند. 

تولید کنندگان زیادی در ایران در زمینه تهیه و تولید زغال فعالیت دارند. این تولید کنندگان با استفاده از بهترین چوب های درخت بلوط بهترین زغال را تهیه و به بازار عرضه می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل این محصول را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند که باعث ارز آوری خوبی به کشور گردیده است و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم نموده است. 

تولید کنندگان ارائه و فروش زغال را محدود به بازار ها سنتی نکرده و با ایجاد فروشگاه های مجازی محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه و زمینه خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده اند تا محصولات خود را مستقیماً به دست مصرف برسانند.