عرضه کننده زغال فشرده کبابی در بازار

هم اکنون عرضه کننده زغال فشرده کبابی در بازار اقدام به توزیع گسترده این محصول به صورت عمده و با قیمت مقرون به صرفه ای نموده است. کیفیت بالای این محصول سبب شده تا بسیاری از استاندارهای لازم برای صادرات را کسب نموده و به بسیاری از کشورهای جهان صادر شود. 

عرضه کننده زغال فشرده کبابی در بازار

از تولید تا مصرف زغال فشرده کبابی

از تولید تا مصرف زغال فشرده کبابی

به طور کلی می توان گفت تولید زغال فشرده کبابی یکی از پردرآمدترین کارهای جهان می باشد. به بیان دیگر این نوع زغال را به نام زغال چینی نیز می شناسند. از این رو می توان گفت از آن جایی که در ایران مردم به علاقه زیادی به غذاهای کبابی دارند، در نتیجه میزان استفاده از این زغال ها نیز به طور چشمگیری رواج یافته است.

زغال چینی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار دارد. اما یکی از مهمترین این موارد، استفاده از آن برای کباب می باشد. در واقع کباب خوب لازمه اش استفاده از یک زغال با کیفیت می باشد. زغال های فشرده از نظر درجه کیفی دارای میزان مرغوبیت بالا بوده و همچنین با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان تولید می شوند.

به طور کلی برای تهیه این زغال ها از دو روش مختلف استفاده می شود. در روش اول با استفاده از خاک به جای مانده از زغال و با استفاده از نوعی چسب مخصوص به همراه برخی مواد افزودنی، این زغال ها را تولید می کنند.

به طور کلی زغال های فشرده بر زغال های طبیعی ارجحیت دارند. دلیل این موضوع بدون بود بودن این زغال ها از یکسو و همچنین جلوگیری از قطع درختان از سوی دیگر می باشد. همچنین این زغالها دارای آتش بسیار مطلوبی بوده و فرآیند احتراق در آنها به خوبی و تا انتهای زغال انجام می شود. لازم به ذکر است که این زغال ها میزان کربن دی اکسید کمتری تولید کرده و به همین سبب انسان را دچار سردرد نمی کنند.

از دیگر خصوصیات این زغال می توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. در واقع این زغالها با توجه به اینکه از ضایعات زغال تولید می شوند، در نتیجه سبب جلوگیری از قطع بی رویه درختان کمی شوند. همچنین میزان آتش افروزی این زغال نیز به مراتب بالاتر از سایر انواع زغال های موجود در بازار است. 

قیمت انواع زغال فشرده کبابی

قیمت انواع زغال فشرده کبابی

در حال حاضر قیمت انواع زغال فشرده کبابی به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت آن به همراه نوع بسته بندی آن اشاره کرد. البته همان طور که می دانید همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت نهایی آن را تا حد زیادی کاهش دهد.