فروشنده اصلی زغال نارگیل حبه ای

پوسته ی نارگیل ماده اولیه مهمی برای تولید زغال در جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته است. زغال چوب پوسته نارگیل به دلیل مزایا و خواص مهم آن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، زغال نارگیل حبه ای می تواند خاکی شود و برای تولید زغال فعال استفاده می شود. اگر شما هم از طرفداران ثابت این زغال هستید و به دنبال مرکز مطمئنی برای خرید آن هستید تا انتها با ما همراه باشید. 

فروشنده اصلی زغال نارگیل حبه ای

جرقه نداشتن زغال نارگیل حبه ای

جرقه نداشتن زغال نارگیل حبه ای به دلیل بوی دلپذیر، زغال نارگیل به عنوان یکی از بهترین سوخت ها برای پخت و پز مواد غذایی شناخته می شود. روش های زیادی در تولید زغال چوب نارگیل وجود دارد، اما موثرترین آن تولید از طریق یک کوره زغال مخصوص با استفاده از فرآیند پیرولیز است که شامل سوزاندن پوسته نارگیل در مقدار محدود اکسیژن است. این مهم است که بدانید در صورت محدود بودن هوا، اکسیژن می تواند پوسته را از بین ببرد. برای به دست آوردن زغال مرغوب، پوسته نارگیل باید تمیز، کاملاً خشک و طبیعی باشد. مقدار رطوبت در این زغال ها پایین و مقدار محدودی اکسیژن دارد و این دلیل جرقه نداشتن زغال نارگیل است.

پردازش پوسته نارگیل به طور عمده به زغال و سپس پودر شدن است که به دست آوردن شکل و اندازه متفاوت قالب های چوبی امکان پذیر است. برای این منظور از کوره زغال و تجهیزات لازم برای پردازش پودر زغال استفاده می شود. کوره زغال باید دمای 200-500 درجه سانتیگراد را حفظ کند.

ما مزایای استفاده از زغال پوسته نارگیل را در نظر می گیریم. اول از همه، محصولی سازگار با محیط زیست است که از منابع پایدار تولید می شود. مقدار خاکستر در حدود 0.6٪ و لیگنین – حدود 36.5٪ است که کمک می کند تا پوسته ها به راحتی به فرم های حبه ای تبدیل شوند. در نتیجه کمترین مقدار خاکستر در طی فرآیند احتراق به محیط وارد می کند. علاوه بر این، این حبه ای بی خطر و قابل اشتعال هستند. حبه ای های نارگیل گازهای سمی منتشر نمی کنند و باعث می شود که آن ها برای استفاده در آشپزخانه یا صنایع فلزکاری به عنوان سوخت ایمن شوند.

بنابراین پوسته نارگیل ماده اولیه خوبی برای تولید زغال چوب نارگیل است. روند تبدیل پوسته زغال شامل فرآیند از بین بردن رطوبت از مواد اولیه است. این شامل استفاده از کوره های مخصوص برای زغال پوسته نارگیل و تولید زغال چوب با کیفیت می باشد. زغال چوب پوسته نارگیل به طور گسترده ای در آشپزی و صنعت متالورژی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ماده اولیه عالی برای تولید کربن فعال است. 

بازار خرید زغال نارگیل حبه ای

بازار خرید زغال نارگیل حبه ای مرکز خرید زغال نارگیل درجه یک با کیفت بسیار بالا از شما عزیزان مشتری دعوت می کند تا با خرید این محصول و با ثبت سفارش از سایت ما از تخفیف های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته ایم برخوردار شوید. ما قصد داریم بهترین را به شما هدیه کنیم از ما خرید کنید تا با دیدن این کیفیت واقعی مشتری دایمی ما شوید.