فروشگاه عرضه زغال جهرم شیراز

زغال جهرم یکی از بهترین زغال های تولید شده در کشور می باشد. این زغال از چوب درختان مرکبات به ویژه لیمو به دست می آید که بسیار مرغوب است. این محصول با توجه به ویژگی های مثبت فراوان دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور بوده و از فروش بالایی برخوردار است. فروشگاه عرضه زغال جهرم شیراز را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید.

فروشگاه عرضه زغال جهرم شیراز

رطوبت بسیار کم زغال جهرم

رطوبت بسیار کم زغال جهرم رطوبت کم  زغال یکی از ویژگی های زغال جهرم می باشد. میزان رطوبت در اغلب زغال های مرغوب و درجه یک بسیار پایین است، چرا که رطوبت بالا کیفیت زغال را کاهش می دهد. زغال جهرم علاوه بر رطوبت کم دارای خصوصیات ممتاز زیادی است که می توان به دود بسیار کم، سوختن یکنواخت و یکدست به مدت طولانی، عدم تولید خاکستر اضافی، عدم تولید گازهای مضر و خطرناک، عدم تشکیل دود زیاد، حرارت بالا، دوام بسیار خوب و .. اشاره کرد.
جهرم به واسطه داشتن باغ های وسیع لیمو یکی از بهترین تولید کنندگان زغال در کشور است. زغال به صورت سنتی و صنعتی تهیه می شود. در روش صنعتی به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته  و با استفاده از چوب های مرغوب زغال را در تهیه می کنند و سپس در بسته بندی های استاندارد و در وزن های مختلف وارد بازار فروش می کنند. قیمت زغال جهرم با توجه به نوع بسته بندی، کیفیت، روش تولید و … متفاوت است.

نمایندگی خرید زغال جهرم شیراز

نمایندگی خرید زغال جهرم شیراز خرید زغال جهرم در نمایندگی ها فقط به صورت عمده امکان پذیر می باشد. یکی از معتبرترین مراکز خرید انواع زغال جهرم با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.
بسیاری از رستوران ها، کبابی ها و سفره خانه ها از خریداران عمده زغال جهرم می باشند که آن را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. این خرید برای مشتری بسیار مقرون به صرفه می باشد و با کمترین هزینه می تواند حجم بالایی از زغال را تهیه نماید همچنین فروشنده نیز سود زیادی را عاید خود نموده و در مدت زمان کوتاهی کالای خود را به فروش می رساند.
امروزه با توجه به کیفت بالای زغال تولید شده در ایران بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول می باشند و از این رو حجم قابل ملاحظه ای از انواع زغال با ضمانت کیفیت و بسته بندی های زیبا و شکیل به کشورهای اطراف صادر می شود. صادرات انواع زغال علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد.