فروش دفتر آزاده در سیستان و بلوچستان ممنوع شد

آیا به دنبال یک دفترچه یادداشت زیبا و خوش دست هستید؟ شرکت چاپ مارکت ما آماده است تا نوت خود را به شما ارائه دهد  یک دفتر آزاده در جلد سخت با فرمت A6، A5 و A4.

چنین دفتر آزاده را می توان با خیال راحت در یک کیف یا کیف بدون ترس از چروک شدن حمل کرد  با یک جلد سخت ساخته شده از مقوای ضخامت 2 میلی متر که با کاغذ خود چسب و یک فیلم محافظ پوشانده شده است محافظت می شود.

این محافظ قابل اعتماد دفتر آزاده در برابر آسیب های مکانیکی، پیچ خوردگی و خراش به دوام و سهولت استفاده کمک می کند. دفترچه

های مابا طراحی روشن، لوازم جانبی عالی برای یادداشت ها و افزودنی کوچک اما بسیار زیبا به لوازم التحریر است که همه در دفتر و خانه به آن نیاز دارند.

دفتر

دفتر آزاده های دارای لوگو کارکنان هر شرکتی را خوشحال می کنند و به ذخیره یادداشت های شما در بسته بندی زیبای مناسب کمک می کنند.

تکنولوژی تولید امکان قرار دادن تصویر در دو طرف دفتر آزاده (+ لمینیت) را فراهم می کند و می توانیم طبق سفارش مشتری فیلم محافظ لمینیت را مات یا براق کنیم. چاپ روی جلد بسته به طرح می تواند تمام رنگی یا تک رنگ باشد.

به طور کلی می توانیم تیراژ دفتر آزاده ها را بدون چاپ جلد چاپ کنیم. ما همیشه سفارش مشتریان را به شدت دنبال می کنیم و وقتی مشتری از کاری که انجام داده ایم راضی است خوشحال می شویم!

داخل دفتر آزاده 40 برگ کاغذ عالی وجود دارد که با تصویری مانند لوگوی شرکت نیز قابل چاپ است. طراحان ما رنگ تصویر را مطابق با رنگ های شرکتی مشتری انتخاب می کنند. چاپ روی صفحات بلوک می تواند در 1، 2 یا 4 رنگ باشد.

ورق های بلوک به فنر فلزی متصل می شوند. رنگ فنر به انتخاب مشتری بستگی دارد. فنر را می توان هم با طول و هم با قسمت کوتاه لنت ثابت کرد. مشتری همچنین تصمیم می گیرد که گوشه های دفتر آزاده گرد باشد یا یکنواخت.

مشتری می تواند به تنهایی طرحی از تصویر را روی جلد ایجاد کند، اما در صورت تمایل، طراحان با تجربه ما چندین گزینه را برای طراحی روی جلد ایجاد و ارائه می دهند.

شما فقط برای نسخه ای که برای چاپ تایید می شود پرداخت می کنید. ما دفتر آزاده ها را در عرض 3 روز کاری چاپ می کنیم و کیفیت عالی و سهولت استفاده آنها را تضمین می کنیم. دفتر آزاده های ما زندگی روزمره شما را تزئین می کند!