فروش زغال فشرده با کیفیت مخصوص صادرات

جالب است بدانید که امروزه فروش زغال با کیفیت به دلیل تقاضای بالا، سود بسیار زیادی دارد. زغال یکی از محصولات پر مصرف در کشور محسوب می شود، که در قدیم، تنها از چوب درختان تهیه می شد. اما امروزه زغال فشرده که نوع دیگری از زغال است، از خاک اره تهیه می شود و محصولی صنعتی می باشد. زغال فشرده با نام هایی چون: قالبی و چینی نیز شناخته می شود و در شکل های مختلف به صورت عمده و جزئی بفروش می رسد. زغال صادراتی از بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت تولید می شود.

فروش زغال فشرده با کیفیت مخصوص صادرات

ویژگی های زغال فشرده مرغوب صادراتی

ویژگی های زغال فشرده مرغوب صادراتی

زغال فشرده، به علت مزیت هایی چون آلایندگی کمتر، سوختن بدون بو و دود، عمر طولانی سوختن و گرمادهی بالایی که دارد، در بسیاری از کشورها، جایگزین سوخت‌ و حتی زغال‌سنگ شده‌ است. و از کشور ما نیز این محصول به بسیاری از کشورها صادر می شود.

باید بدانید که زغالی خوب است، که در زمان سوختن و سرخ شدن دود و جرقه و بو نداشته باشد و هنگامی که به طور کامل تبدیل به آتش سرخی شد، نیاز به باد دائم نداشته و فرآیند سوختن و خاکستر شدن به آرامی  اتفاق بیفتد. 

در تولید زغال فشرده مرغوب، نوع مواد اولیه و پخت مناسب بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از مواد مرغوب، قطعا زغال با کیفیت تولید می شود و زغال با کیفیت باعث فروش زیاد و حتی صادرات این محصول می شود.

استفاده از خاک اره مرغوب، تاثیر به سزایی در کیفیت زغال خواهد داشت و کیفیت بالای زغال بعد از مواد اولیه تا حد زیادی به پخت آن مرتبط است. زغال صادراتی با بهترین خاک اره تولید می شود و روند پخت آن توسط کوره ها به شدت کنترل شده، تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

قیمت انواع زغال صادراتی در بازار تهران

قیمت انواع زغال صادراتی در بازار تهران

فروش انواع زغال در  بسیاری از فروشگاه ها صورت می گیرد اما طرفداران زغال فشرده بسیار بیشتر است. تقاضای بالای این محصول در کشور، باعث روی آوردن بسیاری از تولید کنندگان زغال، به تولید انواع زغال فشرده، به ویژه نمونه های قلیانی و مجلسی شده است.

باید بدانید که زغال های فشرده بسته به کیفیت زغال و اندازه آن، قیمت های متفاوتی در بازار دارند. حتما توجه داشته باشید که زغال های فله ای ارزان تر و انواع بسته بندی و دارای برند، گران ترند. زیرا هزینه ی بسته بندی و همچنین نامدار شدن محصول، باعث افزایش قیمت آن نیز می شود. قیمت زغال صادراتی نیز به دلیل مرغوبیت و بسته بندی شکیل، بیشتر از سایر زغال هاست. 

به طور معمول، زغال فشرده به صورت عمده، در کارتن های 8_10 کیلویی در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. 

بهترین زغال فشرده را از کجا بخریم؟

بهترین زغال فشرده را از کجا بخریم؟

زغال فشرده از مخلوط سه ماده خاک اره، پوست گردو و خاک زغال تهیه می شود. جالب است بدانید که زغال فشرده از بهترین نوع زغال است؛ زیرا رطوبت پایین این ماده باعث می شود تا سوخت بیشتر و بهتری انجام گیرد و سولفور و یا گاز خطرناکی را انتشار  ندهد و کمترین دود را در هنگام سوختن داشته باشد.

بهترین زغال فشرده را می توانید به صورت فله با بهترین قیمت از درب شرکت تولید کننده آن تهیه نمایید. همچنین انواع بسته بندی آن در تمام فروشگاه ها و سوپر مارکت ها نیز موجود می باشد.

 شکل ظاهری زغال فشرده ی مرغوب، بدون هرگونه ترک است. به یاد داشته باشید که ترک روی زغال نشانه ی پخت نادرست آن است.

 برای خرید زغال با کیفیت می توانید بسته به میزان نیاز خود،  از انواع بسته بندی آن با وزن های مختلف را تهیه نمایید.

تولیدکنندگان زغال با کیفیت در ایران

تولیدکنندگان زغال با کیفیت در ایرانتولید کنندگان زیادی در عرصه ی تولید این محصول پر فروش فعالیت می کنند. مزیت این زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت ساخت آن، خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و به صورت ارزان و حتی مجانی در دست تولید قرار می گیرد. و این باعث کاهش هزینه ی تولید و افزایش سود تولید کنندگان این محصول می شود.

نکته مهم این است که خط تولید زغال فشرده به دلیل اینکه یک صنعت جدید در کشورهای خاورمیانه محسوب می شود، دارای بازار خوبی بوده و  جزو شغل های پردرآمد می باشد.

برای سود در تولید زغال فشرده، قبل از هر چیز باید یک زغال مرغوب و درجه یک تولید شود، که لازمه ی آن استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و ماشین آلات بروز برای پخت مناسب آن است.