فروش ویژه زغال سنگ صادراتی

زغال سنگ، سنگ رسوبی ارگانیایی با رنگ سیاه است. بسیار غنی از کربن است و با مقادیر متغیر عناصر دیگر، عمدتاً هیدروژن، گوگرد، اکسیژن و ازت، به عنوان سوخت فسیلی مورد استفاده قرار می گیرد. زغال سنگ اولین سوخت فسیلی است که تاریخچه آن به قبل تر از انقلاب صنعتی باز می گردد. به این ماده نیاز دارید؟ مجموعه ما اقدام به برگزاری طرح فروش ویژه زغال سنگ صادراتی نموده است.

فروش ویژه زغال سنگ صادراتی

زغال سنگ چه مشخصه هایی دارد؟

زغال سنگ چه مشخصه هایی دارد؟ اصلی ترین ویژگی زغال سنگ ساختار گیاهی آن است. از تجزیه سبزیجات زمینی است که در مناطق باتلاقی، تالاب یا دریایی با عمق کمی جمع می شوند. بقایای سبزیجات در انتهای یک حوضه جمع می شوند. آنها با آب پوشانده شده اند و از این رو در برابر هوا محافظت می شوند که باعث تخریب آنها می شود. تحول آهسته با عمل باکتری های بی هوازی آغاز می شود. نوعی میکروارگانیسم که برای زندگی به اکسیژن احتیاج ندارد. با گذشت زمان، غنی سازی کربن مترقی رخ می دهد. بعداً آنها را می توان با رسوبات خشت پوشانید، که به حفظ محیط بی هوازی ، مناسب برای روند کربن سازی کمک می کند. تخمین زده می شود که یک لایه ضخیم یک متر از زغال سنگ از تغییر و تحول در فرآیندهای مختلف در طول دیاژنز بیش از ده متر سیلک های کربنی ناشی می شود.

انواع زغال سنگ مختلف بر اساس درصد کربن موجود در آن است که به نوبه خود به پیشرفت زمین شناسی و بیولوژیکی زغال سنگ بستگی دارد:

ذغال سنگ نارس (50 تا 55 درصد): محصول فسیل سازی زباله های گیاهی توسط میکروارگانیسم ها در مناطق مرطوب و فقیر اکسیژن است.
لیگنین (55 تا 75)) ، یا ذغال قهوه ای: با ویژگی نرم.
ذغال سنگ زیر بتونی یا لیگنین سیاه.
ذغال سنگ (75 تا 90٪):
ذغال سنگ چربی یا ذغال سنگ قیر کم فرار ، رایج ترین نوع زغال سنگ است.
زغال سنگ نیمه چربی.
زغال سنگ نازک یا زغال سنگ خشک.
آنتراسیت (90 تا 95٪): یکی از بالاترین نسبت کربن.
گرافیت: کربن خالص ، به عنوان سوخت استفاده نمی شود.

ذغال سنگ 25٪ از انرژی اولیه مصرف شده در جهان را تامین می کند. همچنین با 40٪ از تولید جهانی (یکی از داده های 2006) یکی از منابع اصلی انرژی الکتریکی است. کاربردهای اصلی زغال سنگ عبارتند از:

تولید برق. نیروگاههای دارای سوخت ذغال سنگ پودر منبع اصلی انرژی الکتریکی در جهان هستند. انواع دیگر گیاهان در سالهای اخیر توسعه یافته اند که به دنبال افزایش کارایی و کاهش انتشار آلاینده ها از جمله گیاهان بستر مایع فشار هستند. یکی دیگر از فناوری های پررونق، چرخه های ترکیبی است که از گاز سنتز حاصل از گاز زدایی زغال سنگ به عنوان سوخت استفاده می کنند.
کک محصول عدم تولید ذغال سنگ در صورت عدم وجود هوا است. این ماده به عنوان سوخت و کاهنده در صنایع مختلف بطور عمده در کوره های انفجار (کک فولادی) استفاده می شود. دو سوم فولاد جهان با استفاده از کک زغال سنگ تولید می شود و 12٪ از تولید زغال سنگ جهان را مصرف می کند

فروش انواع زغال سنگ صادراتی

فروش انواع زغال سنگ صادراتی مجموعه ما اقدام به فروش انواع زغال سنگ های صادراتی با قیمتی رقابتی نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این سوخت ارزشمند با ما تماس بگیرید