فروش ویژه زغال فشرده در اصفهان

فروش ویژه زغال فشرده اصفهان از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب در سراسر کشور انجام می شود. این مراکز برای خریداران عمده تخفیفات بسیار مناسبی قائل می شوند. خرید عمده و مستقیم از این مراکز به روش های مختلفی صورت می گیرد که راحت ترین و مقرون به صرفه ترین این روش ها خرید به شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مرکز فروش می باشد.

فروش ویژه زغال فشرده در اصفهان

از زغال فشرده چه می دانید؟

از زغال فشرده چه می دانید؟ زغال فشرده به صورت قالبی و از گرد زغال چوب تولید می شود. زغال فشرده از متداول ترین نوع این محصول می باشد که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن بسیار پرکاربرد است. زغال قالبی به طرق مختلف تولید می شود که در اینجا به دو روش رایج آن اشاره می شود.

در روش اول خرده های زغال چوبی که معمولا در تولید انواع دیگر زغال باقی می ماند و غیر قابل فروش است را آسیاب می کنند. به گرد تولید شده مقداری چسب طبیعی که از نشاسته ذرت و گندم بدست می آید اضافه می کنند. پس از مخلوط کردن، این ترکیب را به وسیله دستگاه زیر فشار و گرمای بالا قرار داده و به اشکال مختلف گرد، استوانه و یا چند ضلعی قالب می زنند. پس از اینکه زغال کاملا خشک شد در بسته های مختلف بسته بندی نموده و در بازار عرضه می کنند.

در روش بعدی از خاک اره چوب های طبیعی استفاده می شود و هیچگونه چوب مصنوعی در تولید زغال به کار نمی رود. ابتدا خاک اره را آسیاب کرده و کاملا خشک می کنند، سپس پودر به دست آمده به وسیله دستگاه پرس تحت فشار بسیار زیاد قرار می گیرد. در مرحله بعدی ترکیب فشرده شده را وارد کوره های سنتی و یا صنعتی کرده و به مدت یک تا دو روز حرارت می دهند و کربونیزه می کنند. بعد از سپری شدن این مدت به محفظه های مخصوص منتقل شده و به مدت دو روز در آنجا نگه داری می شود تا بهترین زغال فشرده تولید گردد .

در اکثر کشور های صنعتی از روش دوم جهت تولید زغال استفاده می کنند و به دلیل کیفیت مطلوب این نوع زغال در بسیاری از موارد آن را جایگزین زغال سنگ نموده اند. زغال فشرده ای که به این شیوه تولید می گردد بسیار با کیفیت و دارای ویژگی هایی منحصر به فرد مانند عدم آلایندگی محیط زیست، بدون دود و بو، حرارت دهی بالا و مدت سوخت طولانی می باشد.

خرید بهترین زغال فشرده اصفهان

خرید بهترین زغال فشرده اصفهان

خرید بهترین زغال فشرده اصفهان از طریق مراکز پخش این محصول امکان پذیر می باشد. زغال فشرده اصفهان به دلیل کیفیت مناسب دارای بازار فروش بسیار خوبی است و مصرف کنندگان این محصول را جهت مصارف گوناگون خریداری می نمایند.

این مرکز زغال فشرده اصفهان را در بسته بندی های متنوع عرضه می کند. برای خرید زغال فشرده ارزان و مرغوب می توانید به وب سایت اعلام شده مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.