فروش ویژه زغال چینی قلیان

به طور کل، زغال قلیان ماده سبک و سیاه رنگ است، که قابلیت شکستن دارد و از باقی مانده سوختن چوب قسمت های مختلف گیاهان حاصل می شود. درصد بالای از زغال، از کربن تشکیل شده است و به نوعی زغال مرغوب و با کیفیت است. فروش ویژه زغال چینی قلیان، بر اساس کیفیت و نوع زغال و همچنین، مدت زمان ماندگاری آن، دارای قیمت های متفاوتی است و در بسته بندی های متنوعی به فروش می رسد. 

فروش ویژه زغال چینی قلیان

منظور از زغال چینی چیست؟

منظور از زغال چینی چیست؟ زغالی که برای قلیان استفاده می شود، باید دارای کیفیت بسیار مناسبی بوده و از نظر ماندگاری و مرغوبیت از استاندارد های لازم برخوردار باشد. در حال حاضر، بهترین زغال مربوط به چوب درخت لیمو، پرتقال و بلوط است، که از باکیفیت ترین زغال ها به شمار می رود. جدای از این زغال ها، نمونه دیگری از این محصول در بازار وجود دارد، که به زغال فشرده یا زغال چینی معروف است که ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد خود را دارا می باشد. 

زغال چینی، به سبب مواد به کار رفته در ساخت آن، سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و از مواد دور ریختنی و ضایعاتی، مانند خرده چوب، کاه و غیره ساخته شده است. از دیگر مواد تشکیل دهنده این نمونه از زغال، می توان به خاک اره، خاک زغال و پوست گردو اشاره کرد. مرغوبیت و کیفیت این نمونه از زغال، در مقایسه با زغال های معمولی از چوب مرکبات، بسیار کمتر است. از لحاظ قیمتی، ارزان تر بوده و بسیار مقرون به صرفه تر است. اما، دوام و پایداری آن، به مراتب بالاتر است.

نوع دیگر زغال، زغال جکسون است، که از لحاظ ماندگاری و دوام، با زغال چینی برابر است. یکی از ویژگی هایی که استفاده از این زغال را در مقایسه با زغال چینی، کاهش داده است، بوی نامطبوع آن است. این نمونه از زغال ها، به شکل دایره هستند و از لحاظ اندازه، بسیار کوچک می باشند، که همین موضوع باعث شده است، مصرف آن را آسان تر و راحت تر کند. این محصول در هنگام استفاده، دچار جرقه نشده و فاقد دود است. 

نمایندگی عرضه انواع زغال چینی قلیان

نمایندگی عرضه انواع زغال چینی قلیان نمایندگی عرضه انواع زغال چینی قلیان، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با توجه به استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید سازمان های معتبر، به طور گسترده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون به صرفه است.