فواید سرکه چغندر در ترشی لبو

فواید چغندر؛ به لطف محتوای بالای ویتامین ها و مواد معدنی، چغندر یک متحد واقعی برای سلامتی ماست مانند همه میوه ها و سبزیجات، و زمانی که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل مصرف شود، تأثیر پیشگیرانه ای بر بسیاری از آسیب شناسی های مزمن دارد.

کاهش خطر ابتلا به سرطان ها

یک مطالعه در رابطه با سرکه چغندر نشان داده است که مصرف بتانین، یکی از رنگدانه هایی که به چغندر رنگ مشخص می کند، ظاهر سرطان های پوست، کبد و ریه را در حیوانات کاهش می دهد علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که کاروتنوئیدهای موجود در برگ چغندر ممکن است به پیشگیری از برخی سرطان ها از جمله سرطان سینه و سرطان ریه کمک کند.

قدرت آنتی اکسیدانی
چغندر یکی از سبزیجات با بهترین قدرت آنتی اکسیدانی است آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از سلول های بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند دومی مولکول های بسیار واکنش پذیری هستند که در شروع بیماری های قلبی عروقی، سرطان های خاص و سایر بیماری های مزمن نقش دارند.

اگر منحنی های موضعی بدی دارید و کپسول های لاغری برای شما تاثیری ندارند، چرا تجربه آشپزی چغندر را امتحان نکنید؟

کاملاً به این دلیل که دومی به شما کمک می کند تا پوند کاهش دهید، زیرا فیبر و مواد مغذی آن به شما احساس سیری می دهد و از خوردن تکه های شکلات در زمان میان وعده جلوگیری می کند.

با مصرف چغندر فیبرها در معده شما متورم می شوند و سیر می شوید!