فوم گچ کاری موجب کاهش تولید اکسیژن می شود

موارد استفاده از اسپری فوم گچ کاری پلی اورتان چیست؟ این فوم دارای دو نوع است:

1- فوم گچ کاری پلی اورتان
2- اسپری گچ کاری فوم پلی اورتان

فوم گچ کاری برای نصب و تثبیت چهارچوب در و پنجره، عایق کاری در زمینه برق و عایق کاری لوله های آب سرد و گرم، پرکردن سوراخ ها و شکاف های دارای ترک های بزرگ کاربرد دارد. صادقانه بگویم که این ماده بسیار مفیدی است.

چگونه از اسپری فوم پلی اورتان استفاده کنیم؟ بیایید بگوییم که مواد فوم پلی اورتان اسپری می تواند تقریباً به هر چیزی بچسبد. فوم پلی اورتان اسپری تقریباً در عرض 10 دقیقه شروع به سفت شدن می کند.

در عرض یک ساعت سفت می شود. امکان انجام عملیاتی مانند برش و سنباده بر روی فوم سخت شده بعدا وجود دارد. برای اجرای ملات و رنگ آمیزی نیز مناسب است.

فوم

این ماده در برابر شرایط نامساعد جوی و بخار مقاوم است. این ماده قابل احتراق است که به راحتی مشتعل می شود. می تواند در برابر حرارت منفی 40 و 90 درجه مقاومت کند. میانگین عمر مفید بین 1-2 سال است.

ابتدا باید شرایط نامطلوب را تمیز کرد تا سطح مورد استفاده قرار گیرد. از آنجایی که سطح مورد استفاده مرطوب است، باعث سفت شدن آن با رطوبت می شود و در نتیجه زمان خشک شدن فوم کوتاه می شود.

قبل از استفاده باید کارتریج را به مدت 1-2 دقیقه خوب تکان داد و کارتریج را وارونه کرد تا سفت شود. برای یک بار مصرف، یک بار در حالت عمودی فشرده می شود و قبل از خشک شدن لوله و شیر داخلی باید همراه با سیم کاملاً تمیز شوند.

از آنجایی که فوم اکسترود شده منبسط می شود، لازم است شکاف را به طور کامل پر نکنید. برای تمیز کردن فوم پلی اورتان باید قبل از خشک شدن آن را تمیز کرد. پاک کننده های فوم مخصوص این کار وجود دارد.

علاوه بر این، اسپری پاک کننده لاک و استون به شما کمک می کند. فوم سخت شده با تراشیدن تمیز می شود.