قیمت خرید زغال بامبو چینی

یکی از زغال های مرغوب و با کیفیت که امروزه مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفته است، زغال بامبو است. این زغال عموما برای استفاده از قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر کیفیت بالا، مشکلات زغال های دیگر را ندارد. قیمت این نوع زغال به کیفیت آن، اندازه آن، وزن آن، قیمت گیاه بامبو و … بستگی دارد. این نوع زغال توسط متخصصین تولید می شود و به دو صورت عمده و بسته بندی شده به فروش می رسد.

قیمت خرید زغال بامبو چینی

ویژگی های زغال بامبو چیست؟

ویژگی های زغال بامبو چیست؟ زغال یکی از رکن های اصلی برای مصرف قلیان و رفتن به پیک نیک است. انواع ذغال مصرفی برای قلیان و پیک نیک با هم متفاوت است. در حقیقت زغال کبابی برای پیک نیک و درست کردن کباب مناسب است. اما زغال مورد نیاز برای قلیان، زغال بامبو می باشد.
زغال بامبو از چوب گیاه بامبو تهیه می شود. چوب این گیاه محکم است و در زمان های قدیم برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است.
این نوع زغال عموما در وسط آن سوراخی موجود است که حمل زغال گر گرفته و داغ را بسیار راحت تر خواهد کرد.
از ویژگی های زغال نام برده می توان به :
    1. میزان و مدت زمان سوخت آن اشاره کرد. این زغال مدت زمان زیادی به صورت مداوم و پیوسته می سوزد.
    2. از دیگر ویژگی آن می توان به گرگرفتگی آسان آن اشاره کرد. در حقیقت این نوع زغال به راحتی قرمز می شود و حرارت زیادی را از خود تولید می کند.
    3. از ویژگی های بارز این زغال این است که، هنگام سوختن خاکستر تولید شده را روی خود نگه می دارد.
    4. همچنین سوختن آن بدون هیچگونه بو، دود و گازی است. بنابراین باعث ایجاد سردرد و سرگیجه در افراد نمی شود.
    5. مصرف آن به عنوان زغال مورد نیاز قلیان، کیفیت قلیان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
    6. هیچ تاثیری در عطر قلیان، طعم آن و دود حاصل نمی گذارد.
اشاره کرد.

عمده فروشی زغال بامبو چینی

عمده فروشی زغال بامبو چینی زغال بامبو پس از تولید توسط متخصصین داخلی و طی مراحل مختلف، جهت فروش به مراکز مختلف عرضه می شود. محصولات عرضه شده با کیفیت بوده و قیمت مناسبی دارد.
فروش محصول نام برده به صورت عمده نیز صورت می گیرد. عمده فروشی زغال بامبو توسط مرکز معتبر انجام می شود و خرید را برای مشتریان آسان تر کرده است. مشتریان و خریداران می توانند سفارشات خود را به راحتی ثبت کنند و با خیال راحت زغال های با کیفیت را خریداری کنند.
فرمول اصلی زغال ها شامل خاک اره، پوست گردو و خاک زغال می باشد. که درصد خاک اره بیشتر از مواد دیگر است.