قیمت روز زغال صادراتی در بازار

امروزه از بهترین انواع زغال های تولید شده در ایران می توان به زغال صادراتی اشاره نمود که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای مزایای خاص و همچنین از کیفیت و کاربرد فراوان برخوردار می باشند که با قیمت مناسب به روش مستقیم و نیز بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر می کنند که صادرات نقش مهمی در تولیدات انبوه زغال و نیز اقتصاد کشور را ایفا می نماید.

قیمت روز زغال صادراتی در بازار

زغال صادراتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

زغال صادراتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 از مهمترین مزایا و ویژگی زغال صادراتی این است که این نوع زغال هنگام سوختن جرقه نمی زند، دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما می باشد، بدون بو می باشد، خاکستر کمی بر جا می گذارد، بدون گاز و نیز از همه مهمتر دارای کیفیت بسیار عالی است که برای پخت غذا و قلیان از کاربرد زیادی برخوردار می باشد.

از انواع زغال صادراتی می توان به زغال های فشرده، زغال کبابی، زغال بریکت، قالبی، قلیانی و غیره اشاره نمود که با توجه به خواص زیاد آن بسیار مهم از لحاظ صادراتی می باشند که دارای درجه بندی و بسته بندی های متنوع و با کیفیت عالی در بازار عرضه می شوند.

این نوع محصولات عمده در کشور با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع مواد اولیه طبیعی که از چوب درختان مخصوص تهیه و تولید می شوند که از برترین نوع زغال صادراتی در ایران محسوب می شوند که دارای ارزش زیادی هستند.

شرکت پخش زغال صادراتی با قیمت ارزان

شرکت پخش زغال صادراتی با قیمت ارزان

عوامل مهمی در تعیین قیمت زغال صادراتی نقش دارند که عبارتند از: نوع کیفیت، دوام و ماندگاری زغال، نوع چوب در تهیه زغال، شکل ظاهری و غیره در روش های تهیه زغال متفاوت می باشد.

اکثر زغال های صادراتی از ایران، مربوط به زغال فشرده می باشد و الباقی زغال های تولیدی صرفا مصرف داخل ایران را دارند که قیمت زغال صادراتی در ایران بسیار متفاوت می باشد که علاوه بر نوع کیفیت محصول می توان به انواع و اقسام زغال در انواع برندهای متفاوت اشاره کرد که هر کدام بسته به نوع خود دارای مزیت های خاص و کاربرد جداگانه می باشند.

زغال های صادراتی دارای انواع و اقسام فراوانی هستند که از انواع آن ها می توان به زغال لیمو، زغال کافه ای، و غیره اشاره داشت که از زغال لیمو برای قلیان یا مجالس استفاده های زیادی می کنند که این نوع زغال بسیار با دوام و یکدست و آرام می سوزد.

زغال های صادراتی اغلب از چوب درختان نارگیل، خیزران، زغال سنگ نارس و غیره با کیفیت عالی استفاده می کنند که امروزه از زغال های صادراتی به اکثر کشورهای عربی، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، عراق و دیگر کشورها با کیفیت مطلوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم صادر می شوند.