قیمت روز زغال فشرده وارداتی در بازار

زغال فشرده یک نوع محصولی است که از قطعات چوب و پوست برنج و خاکستر تولید می شود.زغال در ایران به دو صورت مصرف داخلی و صادراتی تولید می شود .معمولا کیفیت زغال صادراتی بهتر از مصرف داخلی است .همچنین قیمت زغال فشرده وارداتی  از معمولی  بیشتر است .

برای اطلاع از قیمت زغال فشرده وارداتی می توانید با مراجعه به سایت مربوط اطلاعات لازم را دریافت کنید . 

قیمت روز زغال فشرده وارداتی در بازار

مقایسه ویژگی زغال فشرده وارداتی با نمونه داخلی

مقایسه ویژگی زغال فشرده وارداتی با نمونه داخلی چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان زغال فشرده در دنیا می باشد .کشور چین توانسته است از دیگر مواد اولیه مانند نارگیل،خاک اره ،خاکه زغال ،الوار و دیگر مواد قابل استفاده در تولید زغال فشرده استفاده کند  .تنوع در تولید زغال فشرده خارجی باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد و همچنین نسبت به زغال دیگر نقاط دنیا ارزانتر باشد .

 با توجه به تنوع این محصول و بسته بندی های شکیل و خوش رنگ لعاب بودن آن باعث شده است که طرفداران زیادی در ایران داشته باشد .در واقعه تولید کنندگان چینی با توجه به سلیقه ایرانی این زغال ها را تولید و به ایران صادر میکنند  .متاسفانه این ویژگی های که اشاره شد باعث جایگزینی زغال وارداتی در مقابل زغال داخلی شده است .

زغال نارگیل که توسط چین تولید می شود .سازگاری خوبی با محیط دارد در تولید زغال هیچ درختی قطع نشده است .همچنین خاکستر کمتری بر جا می‌گذارد .بدون دود است .مواد افزودنی در آن به کار  برده نشده است .سوختن آن نسبت به دیگر زغال ها بیشتر است .مقرون به صرفه می باشد .

همچنین تولید کنندگان چینی از چوب بامبو برای تولید زغال استفاده می کنند .بامبو یک نوع گیاه است که ۶ سال رشد نمی کند اما بعد از آن ۷ متر در عرض ۵ هفته رشد می کند .

در تولید زغال، با بامبو نیازی به مواد افزودنی برای فشرده شدن ندارد شیره موجود در بامبو باعث چسبندگی زغال می شود .متاسفانه در ایران از چوب به عنوان مواد اولیه در تولید زغال استفاده می شود که برای چسبندگی نیاز به خاک اره و دیگر مواد شیمیایی است .در ایران فرمول خاصی برای تولید زغال مرغوب که بتواند با کشورهای دیگر رقابت کند وجود ندارد .البته بعضی از تولید کنندگان داخلی توانسته اند در تولید زغال فشرده موفق باشند .

مرکز عرضه انواع زغال فشرده وارداتی

مرکز عرضه انواع زغال فشرده وارداتی انواع زغال وارداتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه می گردد .قیمت این محصول بستگی به درجه بندی کیفیت ان دارد .شرکت های وارداتی زغال فشرده را به صورت عمده وارد کرده و با بسته بندی جدید بفروش می رسانند .

در تهران مراکزی هستند که می توانید این محصول را به صورت عمده یا بسته بندی خریداری کنید .