لامپ ال ای دی چشمک زن جان پیر زن ناشنوایی را نجات داد

نورپردازی ال ای دی در تمام فضای داخلی خانه به یک وسیله ثابت تبدیل شده است. دلیل محبوبیت لامپ های ال ای دی چیست؟ دیودهای روشنایی LED چگونه کار می کنند؟ آیا واقعاً انرژی کارآمد و طول عمر بالایی دارند؟

استفاده از لامپ ال ای دی چشمک زن در اتقا خواب کودک باعث آسیب به چشمای کودکتان می شود
قبل از تصمیم گیری در مورد منبع روشنایی، ارزش دارد که همه جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید لامپ های LED ، به دلیل کمبود جیوه، زیست محیطی ترین و مقرون به صرفه ترین هستند.

با تشکر از آنها، ما می توانیم روشنایی مناسب در خانه داشته باشیم و در عین حال سالانه مقدار زیادی پول صرفه جویی کنیم.

با این حال، هنگام تصمیم گیری برای استفاده از روشنایی LED در خانه  ، چند مسئله وجود دارد که نمی توان آنها را فراموش کرد.

دیود در روشنایی LED چگونه کار می کند

LED یک لامپ دیود نیست و نه یک دیود هالوژن است LED از دو لایه نیمه هادی های نوع “p” و “n” تشکیل شده است که به اصطلاح اتصال اپیلاکتیک را تشکیل می دهد، جایی که انرژی الکتریکی مستقیماً به نور تبدیل می شود.

تراشه LED می تواند دارای محفظه های مختلفی باشد ساخت ال‌ای‌دی‌ها به طول عمر آن‌ها کمک می‌کند که تخمین زده می‌شود تا 100000 ساعت باشد.

دیود با ولتاژ ثابت کم کار می کند ، بنابراین باید از طریق منبع تغذیه با سیستمی که جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می کند و ولتاژ را به مقدار لازم، مثلاً 12 ولت، یا با یک برق، به محل نصب وصل می کند منبع تغذیه ای که به شما امکان می دهد ولتاژ خروجی را در محدوده های گسترده تنظیم کنید، به عنوان مثال از 3 تا 48 ولت

بسته به نوع منبع تغذیه، توان خروجی از چند تا چند ده وات متغیر است. توان و ولتاژ خروجی باید با اندازه سیستم دیودی که قرار است تامین شود تطبیق داده شود و منبع تغذیه باید در مکانی قرار گیرد که امکان دفع گرمای تولید شده را فراهم کند.