مرکز پخش زغال بلوط اصفهان

فرآیند گرم کردن مواد آلی در غیاب هوا به همراه تجزیه و تحلیل گاز زغال سازی نامیده می شود. عملکرد زغال بسته به نوع چوب، زمان و تکنیک مورد استفاده در فرآیند کربن سازی و همچنین درصد رطوبت اولیه که چوب دارد بستگی دارد و بسیار متفاوت خواهد بود. کمتر کسی است که نداند که زغال بلوط در بازار زغال های مختلف همتایی ندارند اگر شما هم تمایل دارید بیشتر در مورد آن بدانید با ما همراه باشید. 

مرکز پخش زغال بلوط اصفهان

تشخیص زغال بلوط اصل از تقلبی

تشخیص زغال بلوط اصل از تقلبی زغال بلوط اصل 29000 تا 35،000 کیلو ژول بر کیلوگرم و بسیار بیشتر از چوب های دیگر است که از 12000 تا 21،000 کیلوژول بر کیلوگرم است. از آنجا که زغال بلوط ماده ای متخلخل است، یکی دیگر از کاربرد های آن استفاده از آن به عنوان جاذب است. بنابراین، شناخته شده است که زغال چوب بلوط خراشیده شده به عنوان یک جاذب پزشکی در مصر باستان و در 400 سال قبل از میلاد مورد استفاده قرار می گرفت. 

برای جلوگیری از بروز مشکلات در تهیه آن، توصیه می شود رطوبت چوب تا حد ممکن کم باشد و بیشتر از 15-20٪ نباشد. باید در نظر داشته باشیم که هیزم تازه بریده شده دارای رطوبت حدود 40-60٪ است، بنابراین قبل از استفاده از آن برای این فرآیند، بهتر است آن را در معرض خشک شدن قبلی قرار دهید، یا به طور طبیعی، بگذارید آن را در هوای آزاد خشک شود یا با روش دیگری مانند استفاده از خشک کن مصنوعی. زغال بلوط مرغوب دارای مقدار مناسبی رطوبت است، میزان خاکستر کمی دارد، دارای قطعات بزرگ چوب است. برای تشخیص زغال بلوط اصل از تقلبی کافیست مقداری از آن آتش بزنید که مقدار بسیار کمی جرقه دارد، بوی تیز کربن مونو اکسید را هیچ گاه از آن احساس نمی کنید و رنگ بسیار پررنگی دارد. 

اگر از چوب زغال با سرعت مطلوبی شروع کنیم، می توانیم در تولید زغال حدود 25-33٪ محصول تولید کنیم. به عبارت دیگر، از بین هیزم هایی که قرار می دهیم، فقط 25-33٪ در نتیجه تبدیل به زغال می شود. اگر چوب از رطوبت بالایی برخوردار باشد (وقتی سبز است) می توان زغال را تولید کرد، اما مدت زمان صرف شده در طعمه گیری به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد و در نتیجه آن چندان بهینه نیست. محصول جامد و متخلخل که حاوی 85 تا 98٪ کربن است؛ این ماده با گرم کردن در دمای 500 تا 600 درجه سانتیگراد (930 تا 1100 درجه فارنهایت) در صورت عدم وجود مواد کربن مانند سلولز، چوب، زغال نارس تولید می شود.

فروشنده اصلی زغال بلوط اصفهان

فروشنده اصلی زغال بلوط اصفهان فروشنده اصلی زغال بلوط اصفهان این افتخار را دارد تا بهترین زغال را با کیفیت عالی و استثنایی را با قیمت های باورنکردنی به مشتریان خود تقدیم کند. این مرکز این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب بدون واسطه از طریق سفارش در سایت و یا خرید غیر حضوری در اختیار شما قرار می دهد هرچه سریع تر برای خرید اقدام کنید تا از تخفیف های استثنایی ما برخوردار شوید.