مرکز پخش زغال لیمو سکه ای

  مواد شیمیایی در زغال بسیار مضر می باشد و باعث ایجاد سردرد می‌شود شرکت ما توانست بهترین و باکیفیت ‌ترین زغال لیمو سکه ای را تهیه کند گه هیچ گونه مواد شیمیایی مضری ندارد همچنین مصرف کننده آن بسیار بالا است.

شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین مرکز پخش این محصول فعالیت می‌کند و این محصول را در حجم های متفاوتی به عرصه فروش می رساند.

مرکز پخش زغال لیمو سکه ای

نبود مواد شیمیایی در زغال لیمو

نبود مواد شیمیایی در زغال لیمو زغال لیمو به زغالی گفته می‌شود که از سوختن تنه درختان مرکبات مخصوصاً لیمو به وجود می‌آید زغال لیمو گفته می‌شود.

مهم‌ترین مصارف زغال لیمو برای قلیان کشیدن می باشد بنابراین باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که یکی از مهمترین ویژگی ها این است که هیچگونه مواد شیمیایی و مضری در ساخت این ذغال استفاده نشده است.

بنابراین روشن است که هیچ گونه مواد شیمیایی متوقف و سرمایه‌گذاری از قدمت سایت نمی‌کند این سوال کاربران تبریز از مواد اولیه طبیعی تهیه شده است و کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این زغال این است که نسبت به انواع زغال های دیگر مثل از زغال کبابی دوام بسیار زیادی دارد و زمان زیادی طول می‌کشد تا این ذغال پودر شود حرارت آن نیز بسیار زیاد است.

 نوع دیگری از زغال‌ها وجود دارد که معمولاً کوچک و مکعبی شکل هستند که به آنها ذغال لیموی سکه ای گفته می‌شود این زغال ‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که می توان گفت مدت زمان سوختن آنها دوبرابر معمول تهیه می‌شوند.

بنابراین این محصولات کاملا مقرون به صرفه می باشد.

درصد کربن آنها ۹۵ درصد می باشد و به شکل استوانه ای هستند و این مونوکسید کربن ای ندارد و هیچ گونه سردردی را برای افراد در حین قلیان کشیدن به وجود نمی‌آورد برابر کاملاً به صرفه می باشد.

خرید عمده زغال لیمو سکه ای

خرید عمده زغال لیمو سکه ای  با توجه به اینکه استفاده از قلیان در کشور ما بسیار رواج پیدا کرده است و نیاز به انواع مختلف زغال قلیان  بسیار زیاد است شرکت ما سعی کرده تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت زیر نظر بهترین متخصصان و تجهیزات روز دنیا بهترین و مرغوب ترین انواع زغال لیمو را که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و با ماندگاری بالا از هیچگونه مواد تهیه آن استفاده نشده است و سردرد  نمی آورد را ارایه دهد.

 شما می توانید برای خرید عمده زغال لیمو سکه ای به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت اقدام کنید این محصول با کیفیت را تهیه کنید و با خرید در حجم عمده از قیمت مناسبی بهره مند شوید‌.